گواهینامه

دانلود رایگان پکیج کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد اینترنتی واقعی( 200 تا 300 تومن روزانه)

کسب درآمد اینترنتی واقعی( 200 تا 300 تومن روزانه)

به نام خدا سلام خدمت شما دوست عزیز و محترم لطفا چن دقیقه ای از وقت با ارزشتون به خواندن این مطلب اختصاص بدهید ما در دنیای اقتصاد با سه موج اقتصادی روبرو بودیم. موج اول موج کشاورزی بود که با انسان ها با سختی و مشقت کار میکردند و با زحمت فراوان پول اندکی به دست ...

دریافت فایل
کسب درآمد اینترنتی واقعی( 200 تا 300 تومن روزانه)

کسب درآمد اینترنتی واقعی( 200 تا 300 تومن روزانه)

"به نام خدا"

سلام خدمت شما دوست عزیز و محترم

لطفا چن دقیقه ای از وقت با ارزشتون به خواندن این مطلب اختصاص بدهید

ما در دنیای اقتصاد با سه موج اقتصادی روبرو بودیم.

موج اول  موج کشاورزی بود که با  انسان ها با سختی و مشقت کار میکردند و با زحمت فراوان پول اندکی به دست می آوردند  موج دوم صنعتی بود که با ساخت ماشین بخار باعث شد مردم از کار کشاورزی وارد کار در کارخونه ها و ادارات بشوند که به انقلاب صنعتی معروف است.در موج صنعتی کسانی که سرمایه های کلان داشتند میتوانستند کمپانی ها و کارخونه و... را ایجاد کنند و دیگران به عنوان کارگر و کارمند در این مکان ها مشغول کار شوند.(که هم اکنون خیلی از ماها به عنوان کارگر کارمند برای این ادم ها کار میکنیم)

اما با آمدن موج سوم انقلاب بزرگی رخ داد .تکنولوژی و فن اوری یا عصر دیجیتال.با ظهور وسایل الکترونیکی مثل موبایل ، اینترنت و کامپیوتر در کسب کار ها تغییرات مهمی اتفاق افتاد..حالا میخواهم مزایای کسب و کار اینترنتی نسبت به بازار سنتی عرض کنم:

  • راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم نسبت به بازار سنتی که احتیاج به سرمایه 100 میلیون به بالا داره
  • برای خودتون کار میکنید و نیاز به اجاره مکان و مغازه نیست
  •  ساعات کاری رو خودتون مشخص میکنید و عدم نیاز به حضور فیزیکی (اگر به هر دلیلی در محل کسب و کار خود نباشه نتونه کسب درامد کنه اما در دنیای دیجیتال شما در سفر و هم در بستر بیماری میتونید نیازهای مشتریتون برطرف کنید.)
  • در بازار سنتی تنها راه اطلاع رسانی بروشور تراکته و اگر محل کسب و کارشون تغییر کنه چاره ای جز نصب اعلامیه نداره ولی در کسب و کار اینترنتی نه تنها نگران تغییر مکان نیستین بلکه  در عرض چند ثانیه میتونید همه را از خدمات جدیدتون مطلع کنید و خیلی مزایای دیگه که گفتنش اینجا زمان زیادی میطلبه.

احتمالا خود شما هم که این متنو مطالعه میکنی یا کارمندی یا برای کسی کار میکنی یا در بازار سنتی فعالیت داری اینارو خدممتون گفتیم تا بدونید کسب و کار اینترنتی در این عصر چقدر مهم و باصرفه تر هست و هم وقت و انرژی کمتری از شما میگیره و بازدهی بیشتری داره.

حتما سایت معروف امازون میشناسید و نیاز به معرفی نیست جف بیزوس بنیانگذار ان از این سایت در روز  ۲۶۸ میلیون دلار درآمد کسب میکند و یکی از ثروتمند ترین هاست.یا سایت ebay که بنیانگذارش پیر امید یار یک ایرانی تبار و و در کشورخودمون کسب و کارهایی مثل سایت دیجی کالا یا آپارات و ...

حالا حتما از خودتون سوال میکنید داشتن یک کسب و کار اینترنتی برای من واجبه!؟ و اگر کمی فکر کنید به این نتیجه میرسید که صد در صد مورد نیازتونه.

زمانی که من میخواستم کسب و کار اینترنتی خودم را ایجاد کنم چون علم کافی نداشتم شروع میکردم به سرچ در اینترنت و خرید پکیج های درامد زایی از اینترنت.که اکثرا آموزش های که در اون پکیجا معرفی شده بود خود صاحب پکیج هم نمیتوانست از آموزش خودش درآمد کسب کند و فقط از فروش پکیج درآمد داشت ولی امثال ما بی خبر از این چیزها فقط پولمون دور میریختیم و 1 قرون هم درامدی از این شیوه ها نداشتیم. روش های مثل کسب درامد کلیکی ، آموزش سرمایه گذاری در بورس و مزخرفات دیگه.اکثر این پکیج ها دروغی و یا شیوه های ان ها قدیمی یا منسوخ شده یا کسب درآمد از انها خیلی سخت است و یا برای هر کسی مناسب نیست.

اما من میدونستیم خیلی ها از اینترنت کسب درامد واقعی دارند ولی راهشو بلد نبودم.حتما شنیدین اگه چیزیو بخوای و دنبالش باشی اونو به طرف خودت جذب میکنی.

من به دنبال راه واقعی از کسب درامد بودم.از همون موقع که خواستم و از کائنات درخواست کردم شیوه های کسب درامد اینترنت به مرور بهم معرفی شد

 این قدرت ذهن و کائناته که هر چه در طلب ان باشی میابی.و من از این شیوه ها استفاده کردم و نتیجه خیلی بهتر از اون چیزی بود ک فکر میکردم و اینکه شما به این صفحه هدایت شدید حتما روزی در طلب یک استقلال مالی و و درامد عالی بودی چون هیچ چیزی در این دنیا تصادفی نیست دوست من.(هیچ اتفاقی ، اتفاقی نیست)

پکیجی که برای شما تهیه کردیم شیوه های کاملا کاربردی و عملیه. و اینجا نمیخوام صحبت از درآمد 30 میلیونی در ماه!!! کنیم یا شما و یا خدایی نکرده سر شما نازنین رو شیره بمالم .به شما میگم اگر شیوه های که اموزش داده شده استفاده کنید و با یک الی دو ساعت وقت گذاشتن میتونید درآمد بین 100 تا 200 تومن و بیشتر که البته بستگی به خودتون داره داشته باشید .

ما شخصا خودمون هم از این شیوه ها درآمد داریم. و ابزار مورد نیاز شما فقط یک گوشی و یا لپ تاپ و اینترنت هستش و نیاز به هیچ تخصصی نداره.

سوالات متداول

1-این شیوه برای چه افرادی مناسبه؟و آیا نیاز به سرمایه گذاری داره؟

پاسخ: آموزش ما مناسب تمام افراد با سنین مختلفه و نیاز به تخصص یا تحصیلات نداره فقط کافیه در حد معمول با گوشی و اینترنت بتونید کار کنید

و خیر نیاز به هیچ گونه سرمایه ای نیست کاملا رایگان میتوانید به کسب درامد بپردازید.

2-آیا این روش سایت های کلیکی یا فارکس یا بیت کویین و پیش بینی و شرط بندیه یا زیر مجموعه گیری و نتورکه؟

پاسخ:خیر هیچ کدوم از این روش ها نیست و کاملا شرعی و حلاله

3-پکیج قیمت بالایی داره و من نمیتوانم ان را تهیه کنم؟و چن ساعت در روز باید کار کنم تا به درامد خوبی برسم؟

پاسخ: دوست عزیز قیمت اصلی پکیج ما110 هزار تومن ولی برای اینکه شما عزیزان بتونید به راحتی تهیه کنید برای شما تخفیف گذاشتیم و به قیمت 64 تومن ب فروش گذاشتیم و این قیمت شاید یک شب شام خوذدن در رستوران و فست فودی باشه.شام یه وعده غذا نوش جان میکنید و پولتون میره ولی اینجا میتونید درامدی به عنوان شغل دوم داشته باشید و با وقت گذاشتن روزانه 1 الی 2 ساعت به درآمد 100 یا 200 تومن به بالا در روز برسید.

4-چرا سایت شما نماد اعتماد الکترونیکی نداره؟چگونه میتوانیم به شما اعتماد کنیم؟

سایت ما یکی از زیر مجموعه های سایت www.4kia.ir  میباشد. و اگر به این سایت مراجعه کنید میبینید که خود فورکیا نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال دارد.و همچنین این سایت دارای گواهینامه ssl یا همان پروتکل امنیتی https نیر میباشد بنابراین تمام اطلاعاتی که کاربران به سیستم سایت من که زیر مجموعه فورکیا میباشد میدهند و پرداخت های بانکی و ... همه و همه تحت کنترل و حفاظت پروتکل امنیتی ssl انجام میگیرد. 

5-لطفا درباره شیوه های کسب درامد در پکیجتون توضیح بدید.

پاسخ: ما برای یک سری سوء استفاده ها نمیتونیم جزئیات کار معرفی کنیم اما ما بهتون 0 تا 100 راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی پر سود رو آموزش میدیم.

*توجه تخفیف به مدت محدود میباشد*

 

((https  و درگاه امن پرداختن))

برای پشتیبانی و پاسخگویی سوالات با ایدی بنده در ارتباط باشید:

@hamedmoshaver1

 

نکته تیم پشتیبانی  در تمام روزها به غیر از 5 شنبه و جمعه پاسخگو شما عزیزان میباشد

1.در هنگام خرید دقت کنید که آدرس ایمیل خودتون درست وارد کرده و ایمل را بدون www وارد کنید که یک نسخه از لینک دانلود هم به ایمیلتون فرستاده بشه. 

 

2.مسئولیت تایپ اشتباه آدرس ایمیل در موقع خرید بر عهده کاربران است ، رسیدگی به تمام درخواست ها و پشتیبانی های کاربران بر پایه ثبت بودن خریدشان در سیستم فروش سایت است ،لذا در وارد کردن آدرس ایمیل خود دقت کنید و شماره پیگیری خرید را یادداشت فرمایید تا در صورت بروز مشکل ارائه دهید 

 

سه اصل مهم در خرید اینترنتی:


دریافت فایل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
معرفی روش های اصلی کسب درآمد از اینترنت
ما اینجا جدیدترین سایت های کسب درآمد اینترنتی رو معرفی میکنیم
این سایت ها توسط خود ما تست شده اند و کاملا قانونی هستند
کسب درآمد اینترنتی مطمئن خرید و فروش اپارتمان تهران دهکده استارت 20
دانلود کتاب رازهای روانشناسی تاریک pdf ||| بهترین مدل تیشرت سیاه توسعه دهنده استارت فیلمزی قدرت گرفته از بیان یک آکادمی