گواهینامه

راه های پول درآوردن با کامپیوتر

اشتغال مدرن و جدید ازطریق اینترنت با درآمد روزانه بالای یک میلیون

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی کشور کسب درآمد برای بسیاری از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید این که در آینده بتوانند شغل مناسبی داشته باشند به سختی درس میخوانند و عده zwnj;ای دیگر نیز راه zwnj;های دیگر را انتخاب می کنند. هرکس به طریقی در تقلا است تا بتواند ...

دریافت فایل

اشتغال مدرن و جدید ازطریق اینترنت با درآمد روزانه بالای یک میلیون

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی کشور کسب درآمد برای بسیاری از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید این که در آینده بتوانند شغل مناسبی داشته باشند به سختی درس میخوانند و عده‌ای دیگر نیز راه‌های دیگر را انتخاب می کنند. هرکس به طریقی در تقلا است تا بتواند کسب درآمد ایده‌آلی داشته باشد. اما متاسفانه اکثر این تقلاها بی نتیجه می ماند.کسانی که درس می خوانند معمولاً بعد از فارغ التحصیلی در پیدا کردن شغل شکست می خورند و تمام زحماتی که این همه سال کشیدند و شب بیداری هایی که برای درس خواندن متحمل شدن به راحتی هیچ و پوچ می شود و بر باد می رود. کسانی هم که راه های دیگر را انتخاب می کنند معمولاً به دلیل نداشتن سرمایه زیر دست این و آن می شوند و تا آخر عمرشان هم زیر دست می مانند. در نهایت نتیجه این شده است که بسیاری از جوانان بیکار هستند و حتی پول شارژ گوشی خود را هم ندارند و بسیاری دیگر هم به کارهای سخت با حقوق اندک مثل کار کردن در رستوران ها و کارگری در جاهای مختلف مشغول هستند و به هیچ وجه از شرایط زندگی خود رضایت ندارند... در این میان عده‌ای اندک نیز با زحمات فراوان شغل دولتی پیدا می‌کند که بدک هم نیست و می توانند یک زندگی بخور و نمیری داشته باشند. با شغل های دولتی می توان با ۱۲ ساعت کار همراه با اضافه کاری و صبح خیلی زود از خواب بیدار شدن به درآمد روزانه حدود ۷۰ هزار تومان رسید. خوب با این شغل ها افراد حتی وقت بودن در کنار خانواده خود را هم به زور پیدا می کنند چه برسه به تفریح کردن آن هم با این حقوق اندک! پس همه افراد به دنبال یک راه برای کسب درامد زیاد در قبال کار آسان و زمان کاری اندک هستند. جالب است بدانید این راه جادویی و فوق العاده خیلی وقته که در جلوی چشمان همه افراد قرار دارد ولی افراد از آن در جهت کارهای بیهوده و بی فایده استفاده می کنند. این راه جادویی را همه ما میشناسیم: اینترنت!

بسیاری از افراد ثروتمند و موفق جهان که عکس های آن ها را مدام در تلویزیون و اینترنت و مجلات مشاهده می کنید از طریق همین اینترنت به این ثروت دست پیدا کردند. بنده خودم تا چند سال پیش از اینترنت فقط برای کارهای بیهوده مثل دانلود فیلم های مختلف و چرخ زدن در شبکه های اجتماعی استفاده می‌کردم. اما زمانی رسید که دیگه واقعا از وضع موجود خسته شدم و به دنبال یک تغییر بزرگ در زندگی بودم. دوست داشتم به جای اینکه ماشین های مدل بالا و لوکس را فقط در فیلم ها یا در خیابان ها ببینم، خودم یکی از آنها را داشته باشم. دوست داشتم به جای این که مکان ها و مناظر قشنگ رو فقط در فیلم ها ببینم، خودم به اونجا سفر کنم و لذت ببرم. دوست داشتم پدر و مادرم و کلا خانواده ام بهم افتخار کنن. پس تصمیم گرفتم دنبال راه های کسب درآمد درست و حسابی از اینترنت بگردم. تبلیغات مختلفی در سایت های مختلف دیدم. در سایت های مختلف آموزشاتی به عنوان آموزش کسب درآمد زیاد از اینترنت می‌فروختند که هر کدام از آن ها قیمت های مختلفی داشتند. از هزار تومان شروع می شد تا ۲۰ و ۳۰ هزار تومان. بنده تقریباً همه آموزشاتی که در زمینه کسب درامد اینترنتی در سایت ها وجود داشت را خریداری کردم ولی واقعاً همشون به معنای واقعی کلمه مزخرف بودند. یکی میومد آموزش فعالیت در سایت های هرمی و کلاهبرداری رو می ذاشت یکی میومد فعالیت در بازاریابی های شبکه ای و حرام را آموزش می داد یکی نحوه سرمایه گذاری در بیمه رو می گفت و الی آخر که همشون هم نهایتاً دو سه صفحه حرف مفت می زدند و تمام می شد. من میموندم با چند صفحه چرت و پرت و پولی که بابت خرید این فایل ها از دست داده بودم. یکی نبود به من بگه آخه آدم عاقل اگر اینها راست میگن و این راه ها باعث کسب درآمد میشن پس چرا قیمت آموزششون نهایتا بیست_ سی هزار تومنه!!! چیزی که باعث درآمد میلیونی میشه چطوری میشه قیمتش انقدر کم باشه!

دیگه کلا ناامید شدم و دست از تلاش کردن برداشتم. حتی دیگه حوصله کارهای بیهوده سابق مثل فیلم دیدن رو هم نداشتم! تا اینکه یک روز یکی از دوستانم که برای تحصیل به بلاروس سفر کرده بود باهام تماس گرفت و احوال پرسید و خیلی با هم دیگه صحبت کردیم در بین صحبت هامون بهم گفت که در بلاروس داره یه سری کارها با استفاده از اینترنت انجام میده و آنجا کسب و کار اینترنتی برای خودش راه انداخته و کارهایی که انجام میده هم خیلی آسونن و تخصص و زمان زیاد هم نمی خوان. و گفت که اتفاقا این کارها در ایران خیلی خیلی بهتر جواب میده و میشه روزی یک میلیون تومان و حتی بیشتر ازش درآمد داشت. گفت خودم هم روزی بین ۵۰۰ تا یک‌میلیون تومان به پول ایران از این کار درآمد دارم و در روز شاید حتی نیم ساعت هم فعالیت نمی کنم! یک لحظه احساس کردم با یکی از همان تبلیغات مزخرف در اینترنت مواجه شدم یا اینکه دوستم میخواد من رو وارد فعالیت های هرمی و غیر مجاز بکنه. دوستم برام شفاف‌سازی کرد که داره در مورد چه چیزی صحبت میکنه. من هم گفتم باشه یه چند روزی فعالیت می کنم ببینم چطور میشه اون چند روز به چند سال تبدیل شد!اصلا نمیخوام مثل اون تبلیغات الکی و پوچ که در مورد کسب درآمد در سایت های مختلف وجود داره بزرگنمایی و اغراق کنم و با حرف های قشنگ قشنگ کار رو یه جور دیگه جلوه بدم. اکثر افرادی که در فضای اینترنت فایل هایی به عنوان آموزش کسب درآمد میلیونی از اینترنت با قیمت ۲۰_۳۰ تومان به فروش می‌رسانند اصلا خودشان راه کسب درآمد از اینترنت را نمی‌دانند و یک فایل مزخرف را به شما می فروشند. کسی که خودش راه پول درآوردن را بلد نیست چطور میخواد راه را به شما یاد بده؟ ولی بنده از آن زمانی که با این روش ها آشنا شده‌ام تا الان روزی نبوده است که زیر ۵۰۰ هزار تومان در روز درآمد داشته باشم. درآمد بنده از این روش‌ها بین ۵۰۰ تا یک و نیم میلیون تومان در روز و ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان در ماه است زمانی هم که برای این کارها اختصاص می‌دهم بین نیم ساعت تا یک ساعت در روز است و بقیه اوقاتم در روز را صرف تفریحات مختلف و بودن در کنار خانواده می کنم. بنده به هیچ وجه قصد بزرگ‌نمایی و اغراق ندارم و اصلا هم کسی را مجبور نمی کنم که حرفم را باور کند. من این درآمد را دارم و می‌خواهم روش آن را با هم وطنانم به اشتراک بگذارم. واقعا اگر همه مردم این راه آسان و سرشار از درآمد را می‌دانستند دیگه کسی اصلا سمت شغل دیگه ای نمی رفت! ولی خب اکثر مردم قدرت جادویی اینترنت را باور ندارند و مثلاً وقتی این مطلب بنده را می بینند با خودشون میگن ولش کن بریم بگیریم بخوابیم! بنابراین افراد کمی به سمت این کسب و کارهای مورد نظر بنده می‌روند و به همین دلیل پتانسیل کسب درآمدی آنها بسیار بسیار بالاست. شما هم که دارید این مطلب رو میخونید میتونید این پیشنهاد شگفت انگیز را قبول کنید و به راحتی از همین امروز به محض دریافت این آموزش کسب درآمد میلیونی خود را شروع کنید یا میتونید این پیشنهاد را نادیده بگیرید و به زندگی کسل کننده خود برگردید و تا آخر عمرتون پشیمون باشید و به این فکر کنید که شاید قبول کردن این پیشنهاد وسیله نجات شما بوده است ولی شما آن را به راحتی کنار زدید.

خوب الان میخوام مدرکی رو به شما ارائه بدم که نشان دهنده ی میزان درآمد بندست، البته باید توجه داشته باشین که این درآمد من بعد از چندین ماه از فعالیتم هست که با تمام جهات کار آشنا شدم و تونستم به راحتی و با کمی وقت گذاشتن در روز به این درآمد برسم اما از همون روزای اول که شروع به کار کردم و در واقع تازه کار بودم هم درآمد بسیار قابل توجه و قانع کننده ای واسم داشت. (اگر با گوشی وارد سایت شدین و جزئیات عکس رو نمیتونین مشاهده کنید کافیه صفحه گوشیتون رو از حالت عمودی به حالت افقی بچرخونید)

سوالات متداول:

1_اگر شما واقعاً اینقدر درآمد بالایی دارید پس به درآمد حاصل از فروش این آموزش احتیاجی ندارید. پس چرا آموزش رو پولی می‌فروشید؟ چرا رایگان آن را منتشر نمی کنید؟

پاسخ: بنده غیر از این روش هایی که آموزش آن را برای شما قرار داده ام به روشهای دیگری نیز در اینترنت کسب درآمد می‌کنم و از کوچکترین منبع برای کسب درآمد از اینترنت استفاده می‌کنم. هرکس که محل کسب درآمدش از اینترنت است به هر طریقی که بتواند از آن درآمد کسب می کند، اگر من در آمد بالایی دارم دلیل نمی‌شود که تجربیات و دانسته های خود را به رایگان در اختیار همگان بگذارم چون اصلاً وجدان بنده این را قبول نمی کند. در واقع من تجربیاتم را رایگان به دست نیاوردم که بخواهم آن را رایگان در اختیار بقیه بگذارم. یک مثال بزنم: لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان است و حقوق بسیار زیادی دریافت می‌کند و یکی از پر درآمد ترین افراد جهان است. اما با این حال به کارهای تبلیغاتی هم می پردازد و بابت تبلیغاتش پول هم می گیرد، در حالی که اصلاً به درآمد حاصل از تبلیغات احتیاجی ندارد ولی سعی می کند از تمام پتانسیل هایش برای کسب درآمد استفاده کند.

۲_این کارهایی که از آن صحبت می کنید فعالیت در سایت های تبلیغات کلیکی، سایت های هرمی، نتورک مارکتینگ، فعالیت در بازار حرام فارکس و امثال این هاست؟ اگر هیچ کدام از این موارد نیست پس چیه نمی شه بگید چه کاریه؟

پاسخ: خیر هیچ کدام از اینها نیست این فعالیت‌هایی که نام بردید نیازمند صبر و حوصله فراوان و همچنین سرمایه‌گذاری بسیار زیاد هستند و همچنین فعالیت در اکثر این زمینه ها از لحاظ شرعی حرام و از لحاظ قانونی نیز غیرقانونی است و اکثر سایت های مربوط به اینجور فعالیت ها در ایران فیلتر هستند. در حالی که روش هایی که بنده ارائه کرده‌ام به هیچگونه سرمایه ای نیاز ندارد و اگر هم داشته باشند بسیار بسیار ناچیز است و اگر زرنگ باشید می توانید در همین روز اول به راحتی درآمدتان را شروع کنید.

خدمتتان عرض کنم که در پکیج آموزشی که ما منتشر کردیم آموزش های کامل و قدم به قدم در رابطه با کسب درآمد از بورس حلال ایران کسب درآمد از طریق راه اندازی سایت یا فروشگاه و فروش محصولات خودتان کسب درامد از تلگرام سایت های کسب درآمد در منزل کسب درآمد از پاپ آپ کسب درآمد از آپلود ویدئو کسب درآمد از بیت کوین کسب درآمد دلاری از سایتهای خارجی و تبدیل راحت درآمدتان به ریال و دریافت آن در حساب بانکیتان در ایران بدون هیچ مشکل و محدودیتی و همچنین بیش از ۱۰۰ روش خوب دیگر برای کسب درآمد از اینترنت نیز قرار دارند (در کل این جوری بگویم که به معنای واقعی کلمه هر سوراخی از اینترنت که قابلیت کسب درامد دارد بنده آموزش کسب درآمد را در این پکیج قرار داده ام! یعنی بدون شک این پکیج کامل ترین پکیج کسب درآمد در سرتاسر اینترنت است و همه روش‌های معرفی شده در آن عملی هستند و در عمل کاملا قابلیت کسب درآمد دارند.)

ولی متاسفانه نمی توانم بگویم روش های اصلی آموزش داده شده در این پکیج آموزشی، آموزش چه فعالیتی است چون این آموزش ها به صورت کاملا اختصاصی تهیه شده است و در مورد هیچ کدام از این فعالیت هایی که ذکر کردیم نیست و بنده برای جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو این ریسک را انجام نمی‌دهم و ماهیت این روش فوق العاده درآمدزا و آسان را لو نمی‌دهم. ولی یک توضیح مختصری در مورد ساختار پکیج می‌دهم، ببینید دوستان بعد از پرداخت موفق ۵ عدد لینک دانلود به شما نمایش داده می شود که حجم مورد نیاز برای دانلود تمام فایل های پکیج آموزشی از تمامی لینک ها کلا حدود ۶۶۰ مگابایت است این حجم بالا به دلیل کامل بودن و قدم به قدم بودن آموزشات است (لازم به ذکر است این ۵ تا لینک هیچ ربطی به یکدیگر ندارند یعنی اینطور نیست که فایل های این ۵ تا لینک تکمیل کننده یکدیگر باشند حتی پوشه های مختلفی که از طریق یکی از لینک ها دانلود می شوند نیز ربطی به یکدیگر ندارند و هر پوشه عنوان متفاوتی دارد و محتویات آن روش جداگانه ای را معرفی می کند و آموزش می دهد یعنی مثلاً پوشه های مختلفی که بعد از دانلود لینک چهارم در اختیار شما قرار می گیرند هیچ ربطی به یکدیگر ندارند و هر پوشه نام متفاوتی دارد و خودش در مورد روش جداگانه ای است.) در این پکیج روش های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت معرفی و به طور کامل آموزش داده شده که اکثر شان را برایتان نام برده ایم اما دو روش از این آموزش های موجود در پکیج، آموزش های اصلی قرار داده شده در این پکیج است که مربوط به همان روش های فوق العاده درآمدزا و سود آوری است که خدمتتان عرض کردیم. با این روش بیش از یک و نیم میلیون تومان در روز و بیش از ۴۵ میلیون تومان در ماه درآمد خواهید داشت. باز هم می‌گویم که این روش ها هیچ کدام از این فعالیت هایی که در بالا از آنها نام بردیم نیست و به آنها ربطی ندارد. این روش ها از همه روش های معرفی شده در پکیج بهتر است که خودم شخصاً به طور کامل و به صورت تصویری آموزشش داده ام. این روش کاملاً تست شده است و درآمدش تضمینی. هر کسی به این آموزش ها عمل کند قطعاً به درآمد گفته شده خواهد رسید. کار بسیار راحتی هم هست و هر کسی می‌تواند در همان روزهای اول هم درآمد بسیار خوبی از طریق آن کسب کند. نیاز به تخصص هم ندارد و هر کسی می تواند انجامش دهد از دانش آموز گرفته تا دانشجو و خانم خانه دار و مرد میانسال و... با هر سطح سوادی.هر چقدر بیشتر برایش تلاش کنید مسلما درآمد خیلی بیشتری هم از آن خواهید داشت... حتی می توانید بخوابید و در خواب هم از آن درآمد داشته باشید!

۳_آیا این کارها از لحاظ شرعی حلال هستند؟ از لحاظ قانونی مشکلی ندارند؟ درآمدمان از داخل ایران خواهد بود؟

پاسخ: این کارها صددرصد حلال هستند و هیچ گونه مشکلی چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی ندارند و شما میتوانید همزمان از تمامی این روش ها هم استفاده کنید و از درآمدشان لذت ببرید. درآمد شما از آن روش های اصلی که آموزش داده ایم و همچنین بسیاری دیگر از روش‌های معرفی شده از داخل ایران و به صورت ریال خواهد بود. چندین روش درآمدزای جدید هم آموزش داده‌ایم که درآمد آن ها از خارج از کشور و به صورت دلار می باشد. درآمد دلاری که از این روش ها کسب می کنید را به راحتی می توانید از طریق صرافی های آنلاین اینترنتی به ریال تبدیل کنید. کسب درآمد دلاری با توجه به وضعیت دلار در کشورمان می تواند برای شما بسیار مناسب باشد، همچنین باعث وارد شدن ارز به کشور ما نیز می شود.

۴_ شما میگید که با این روش اصلی که معرفی کردید میشه روزی یک و نیم میلیون تومان در روز در آورد اونم با یک ساعت کار، خوب اگه اینجوری باشه کل مردم میان سمت این کار و کسی سر کار نمیره! چجوریه جریان؟

پاسخ: بله اگر اگر اگر همه مردم این روش را یاد بگیرند همشون می‌فهمند که تا حالا چه فرصتی را از دست داده بودند و به همین کار می چسبند ولی خوب فقط تعداد اندکی از افرادی که این مطلب را مشاهده می کنند این آموزش را خریداری می کنند و اکثر افراد فکر می‌کنند این آموزش هم مانند بسیاری دیگر از آموزش ها الکی است و باعث ایجاد درآمد نمی شود! درحالی که دارند بزرگترین فرصت زندگی شان را از دست می دهند بنابراین افراد زیادی به سمت این کار نمی روند و همچنان به سختی و با حقوق اندک در جاهای دیگر کار می کنند و پتانسیل کسب درآمد این روش ها همچنان بالا و رویایی می ماند.

۵_چه کسانی می توانند از این آموزش استفاده کنند و کسب درآمد کنند؟

پاسخ: فعالیت و کسب درآمد در این زمینه هیچ گونه محدودیتی برای هیچ شخصی ندارد تمام افراد اعم از شاغل و بیکار مرد و زن جوان و نوجوان و با هر سطح سواد می‌توانند از این طریق کسب درآمد فوق العاده ای داشته باشند این فعالیت اصلاً به هیچ تخصصی نیاز ندارد و خیلی خیلی آسان است چون آموزش ها را به صورت قدم به قدم و خیلی کامل ارائه داده‌ایم به طوری که همانگونه که گفتیم همه افراد می توانند کار را انجام دهند.

۶_ برای کسب درامد در این زمینه ها حتماً باید سرمایه داشته باشیم؟

پاسخ: خیر بدون سرمایه هم می توانید به خوبی و بدون هیچ مشکلی کسب درآمد خوبی داشته باشید.

۷_ قیمت آموزش شما برای من گرونه من از خودم حتی هزار تومن پول هم ندارم و حتی پول خرید آموزش را هم قراره از دوستم قرض بگیرم شما را به خدا اگر این آموزش هم مثل بقیه آموزش های موجود در اینترنت کاربردی نیست و درآمدی نداره بهم بگین؟

پاسخ: دوست عزیز اتفاقا این روش ها مختص به کسایی مثل شماست که میگید از خودتون هزار تومن هم ندارید با این روش های فوق العاده به این درآمد که گفته شده می‌رسید، نگران قرض گرفتن از دوستان هم نباشید چون در صورتی که واقعاً دل به کار بدهید و نکات گفته شده را انجام دهید قطعاً این پول را از طریق این روش‌ها در میارید و قرضتون رو میدین. پس اصلاً نگران نباشید. در مورد قیمت آموزش هم باید خدمت شما عرض کنم که این قیمت به هیچ وجه گران نیست اگر می بینید که در اینترنت بسته هایی با قیمت ۱۰_۱۵ تومن یا اصلاً نهایتاً ۲۰ تومن به عنوان آموزش کسب درآمد از اینترنت به فروش می‌رسند خوب باید بدانید که در آن آموزش چیزی جز چرت و پرت وجود ندارد. چه کسی حاضر است روشی که دارای پتانسیل کسب درآمدی بسیار بالایی است را با قیمت ۲۰_۳۰ تومن به فروش برساند پس باید در این زمینه هوشیار باشید.
ما ابتدا این آموزش را با قیمت ۲۵۰۰۰۰ تومان قرار داده بودیم ولی به دلیل درخواست های مکرر شما دوستان مبنی بر ناتوانی در پرداخت این هزینه ۸۰٪ تخفیف ویژه قائل شدیم و اکنون این آموزش بی نظیر با قیمت ۵۰۰۰۰ هزار تومان قابل خریداری است.(البته همان ۲۵۰ هزار تومان هم در مقابل درآمدی که از این روش کسب میکنید هییییچی نیست). همچنین در این پکیج غیر از آموزش فوق العاده برای کسب درآمد چندتا اپلیکیشن بسیار مهم و جذاب و کمیاب هم به صورت رایگان و به عنوان هدیه در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است که در سایت های دیگر با قیمت های بسیار بالایی به فروش می رسند حالا دیگر مختارید می‌تونید با این ۵۰ تومن یک عدد پیرهن برای خودتون یا پدرتون بخرید یا این مبلغ ناچیز رو صرف خرید آموزشی بکنید که با استفاده از اون به راحتی ممکنه این ۵۰ تومن را در عرض دو سه دقیقه کسب کنید.همین الان از هر جا که خواستید می توانید قیمت یک پیرهن را جویا بشید و ببینید که واقعاً قیمت یک عدد پیرهن میانگین ۵۰ هزار تومن است البته یک جنس معلومی رو به ضعیف آن وگرنه جنس خوبش که...! آیا پکیج آموزشی که آینده شما رو می سازه و شما رو از خلایق کاملاً بی‌نیاز می‌کنه ارزشش از یک عدد پیرهن کمتره ؟؟ آیا بهتر نیست پول یک عدد پیرهن رو برای خرید ابزار رسیدن به آرزوهاتون خرج کنید؟؟ به هر حال تصمیم با خود شماست و کسی شما رو به کاری اجبار نمی کنه... سرنوشت و آینده هرکسی در گرو تصمیمات کلیدی خود اوست... این همان تصمیم کلیدی شماست...

۸_اگر این آموزش هم مثل بسیاری از آموزش های موجود در اینترنت قابلیت افزایش درآمد نداشت چی؟

پاسخ: تضمین بازگشت وجه در صورتی که کسی به تمام راهکارها و استراتژی هایی که در این فایل آموزش داده‌ام به درستی عمل کند و بعد از حداقل یک ماه فعالیت و عمل کردن به تمام استراتژی های آموزش داده شده ادعا کند که نتوانسته به درآمد برسد مبلغی که از ایشان به بنده رسیده را دو دستی بازگشت می دهم. این تنها شرط بازگشت وجه هست و بازگشت وجه فقط و فقط در این صورت انجام خواهد گرفت و لاغیر. یعنی مثلا اگر کسی فایل آموزشی رو خریداری کنه و بعد بیاد بگه من حوصله انجام دادن این استراتژی ها رو ندارم و درخواست بازگشت وجه دارم درخواست او قابل قبول نیست. چنین شخصی که حوصله چند تا کار عادی برای افزایش درآمد خودش رو نداره همون بهتر که از رقیبای خودش عقب باشه و با درآمد اندکی زندگی خودش رو بگذرونه و همیشه به حال دیگران غبطه بخوره. پس یک بار دیگه تاکید می کنم که برای بازگشت وجه، فرد مورد نظر باید تمام استراتژی ها و کار های آموزش داده شده در فایل های آموزشی رو انجام بده و بعد از گذشت حداقل یک ماه از فعالیتش در صورتی که به درآمد نرسید مدارک لازم برای اثبات این امر که تمام کارهای گفته شده در فایل آموزشی را انجام داده ولی کسب درآمد نکرده رو از طریق تلگرام به پشتیبانی سایت ارائه می کنه و مبلغی که بابت خرید فایل آموزشی پرداخت کرده بود رو به راحتی پس خواهد گرفت. توجه داشته باشید این تضمین که برای بازگشت وجه داده ام به صورت قانونی جزو متن معامله محسوب می‌شود و بنده هم طبق قانون قطعاً به آن عمل خواهم کرد، طبق قانون دقیقاً به همان صورتی که آن را ذکر کرده‌ام، دقیقاً به همان صورت به آن عمل خواهم کرد. (البته مطمئن باشید کار به اینجا ها و درخواست بازگشت وجه و این مسائل نمی کشه یعنی در واقع امکان نداره کار به اینجاها بکشه همانطور که تا الان این اتفاق هیچ وقت نیفتاده است چون شما قطعا از همان روزهای اول کسب درآمد خواهید کرد و به درآمد خوبی خواهید رسید، این حرف را طبق تجربه ام میگم و کاملاً هم از حرفم مطمئن هستم)

۹_چرا سایت شما نماد اعتماد الکترونیکی ندارد؟ پس ما چطوری به شما اعتماد کنیم و فایل آموزشی تان را خریداری کنیم اومدیم شما هم مثل بقیه سایت های کسب درآمد دروغگو و کلاهبردار بودین؟

پاسخ: همانطور که می دونید سایت من یکی از سایت های زیر مجموعه فورکیا هستش ( www.4kia.ir ) آدرس سایت فورکیا رو براتون نوشتم اگر به سایتش مراجعه کنید می‌بینید که خود فورکیا نماد اعتماد الکترونیکی و نشان ملی ثبت رسانه‌های دیجیتال داره. همچنین همانطور که قابل مشاهده است فورکیا دارای گواهینامه ssl یا همان پروتکل امنیتی https نیز هست بنابراین تمام اطلاعاتی که کاربران به سیستم سایت بنده که زیرمجموعه فورکیا است می دهند (هر چند که بسیار سطحی هستند) و پرداخت های بانکی و ... همه و همه تحت کنترل و حفاظت پروتکل امنیتی ssl انجام می‌گیرند. خوب حالا با خودتون فکر کنید آیا امکان داره مجموعه معتبری مثل فورکیا اجازه فعالیت به فروشگاه های نامعتبر و بی کیفیت و کلاهبردار رو در سیستمش بده؟؟ اگر من کارم بی‌کیفیت بود آیا فورکیا اجازه فعالیت به من را می داد؟؟ خوب مسلما خیر! اگر هم می‌بینید که خود سایت بنده که الان در آن حضور دارید نماد اعتماد الکترونیکی و پروتکل https نداره به این دلیله که زیرمجموعه های فورکیا نمی‌تونن به طور اختصاصی از این موارد استفاده کنند که صد البته لزومی هم نداره. زیرا خود فورکیا از این موارد برخوردار می باشد و تمام فعالیت هایی که در سایت بنده  به عنوان زیرمجموعه فورکیا انجام می گیرد تحت نماد اعتماد الکترونیک و پروتکل https خود فورکیا انجام می گیرد.
یعنی تمام اطلاعاتی که در سایت بنده ( http://modern-job.4kia.ir/) و در درگاه پرداخت بانکی رد و بدل می شوند در واقع تحت کنترل و حفاظت کامل و مستحکم ssl سر مجموعه اصلی فورکیا رد و بدل می شوند و احدی به آنها دسترسی ندارد، نه عوامل فورکیا و نه هیچ کس دیگری. خب در این صورت اول از هر چیزی به من تذکر جدی خواهد داد تا به درستی فعالیت کنم و حق دیگران رو به طور کامل به آن ها بدم در صورتی که تذکر فورکیا رو جدی نگیرم، فروشگاهم رو کلا حذف خواهد کرد و از اونجایی که اطلاعات شخصی من رو به طور کامل در اختیار دارد بنده رو در اختیار قانون قرار می‌دهد و من توسط قانون مجازات خواهم شد. بنابراین من حتی اگر خودم هم بخوام نمی توانم کلاهبرداری کنم!!!! چون فورکیا اجازه نخواهد داد. به هر حال امیدوارم شما تصمیم درست رو بگیرید... بنده که اصراری ندارم...!

- برای سوالات بیشتر و یا پشتیبانی محصول میتوانید به شماره همراه پیام بدین (لطفا از تماس گرفتن خودداری کنید در اسرع وقت جواب شما داده خواهد شد)

توجه        توجه

از تاریخ ۱۳۹۹/۰۱/۰۱ تخفیف ویژه برداشته خواهد شد (به دلیل استقبال و تقاضای شما عزیزان برای آخرین بار این تخفیف تمدید شد) و قیمت این محصول به قیمت اولیه آن یعنی ۲۵۰ هزار تومان افزایش خواهد یافت و بعد از آن دیگر هیچ وقت تخفیف نخواهد خورد. پس این فرصت فوق العاده را از دست ندهید و از آن نهایت استفاده را ببرید.شوخی نیست!! با ۸۰٪ تخفیف ویژه و قیمت باورنکردنی ۵۰,۰۰۰ تومان تا آخر عمرتان استقلال مالی داشته باشید.


دریافت فایل
Anna

دو ماه پیش 18700 دلار به Success-roi برای سرمایه گذاری در سکه دیجیتال از دست دادم، پس از چندین هفته متوجه شدم که این یک کلاهبرداری بوده است.
من با JOLLYINVESTIGATORS .com معرفی شدم و پس از خواندن شهادت آنها با آنها تماس گرفتم. یک پرونده تحقیقاتی باز شد و من تمام شواهد مورد نیاز را ارائه کردم، در دراز مدت پولم را پس گرفتم. با تشکر از JOLLY VESTIGATERS. اگر پول یا بیت کوین را از دست داده اید، هرگز نباید امید خود را از دست بدهید، می توانید آنها را در گوگل پیدا کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
معرفی روش های اصلی کسب درآمد از اینترنت
ما اینجا جدیدترین سایت های کسب درآمد اینترنتی رو معرفی میکنیم
این سایت ها توسط خود ما تست شده اند و کاملا قانونی هستند
کسب درآمد اینترنتی مطمئن خرید و فروش اپارتمان تهران دهکده استارت 20
دانلود کتاب رازهای روانشناسی تاریک pdf ||| بهترین مدل تیشرت سیاه توسعه دهنده استارت فیلمزی قدرت گرفته از بیان یک آکادمی