گواهینامه

بخشی از کتاب بهترین خودت باش

خرید کتاب بهترین خودت باش

پیشنهاد امروز

دانلود کتاب بهترین خودت باش

دانلود کتاب بهترین خودت باش و خرید PDF کتاب بهترین باش خودت باش 

معرفی کتاب بهترین خودت باش

بهترینِ خودت باش کتابی نوشته ایلین ولتروت، روزنامه‌نگار تحسین‌شده، نویسنده و داور برنامهٔ استعدادیابی مد Project Runway است. او در این اثر درباره خودشناسی و یافتن استعدادهای خود صحبت می‌کند.

بخش های طلایی کتاب
فرهنگ، مردم را نمی‌سازد؛ بلکه مردم هستند که فرهنگ را می‌سازند.
رومن رولان می‌گوید: ما در میان صفحات کتاب‌ها در جست‌وجوی خودمان هستیم
اگر خودم را بخوبی نمی شناختم، خیالپردازی‌های دیگران درباره من، مرا می‌بلعید و نابود می‌کرد. آدری لورده
زندگی همراه من است، نه علیه من؛

همین که به اولین قله خود برسی، یک افق و منظره جدید را پیدا میکنی، با کوه‌های جدید در آن برای فتح کردن، قله‌ها و دره‌های جدیدی که باید از آنها گذر کنی. اعتماد کن که زندگی به شکل دادن، به چالش کشیدن و آماده کردن تو برای ماجراجویی بعدیت ادامه خواهد داد.
اما فقط تو میتوانی تصمیم بگیری که از آنچه که دیگر در خدمت تو نیست فاصله بگیری، رها کنی ان چیزی را که قبلا فتح کردی و با جسارت برای حرکت بعدی قدم برداری.

 

دانلود کتاب بهترین خودت باش

دانلود کتاب بهترین خودت باش

درباره کتاب بهترین خودت باش

در کتاب بهترین خودت باش، ایلین ولتروت یادآوری می‌کند که ما به همان شکل که هستیم خوب و عالی‌ایم، به ما یادآوری می‌کند که در مقابل بی‌عدالتی‌هایی که می‌بینیم بایستیم و نظرات خودمان را بیان کنیم، از مسخره‌شدن، عدم پذیرش و متفاوت‌بودن نترسیم و در نهایت، به ما یادآوری می‌کند که متفاوت‌بودن چیز خوبی ا‌ست و بدان معناست که می‌توانی تفاوتی ایجاد کنی!

  • شنبه ۹ مهر ۰۱

چطوری با استفاده از افزونه وردپرس سایت رو سئو کنم؟

آیا افزونه ها در سئو به ما کمک می کنند؟+❤️کاملترین جواب

اگر به دنبال پاسخ سوال آیا افزونه ها در سئو به ما کمک می کنند؟  هستید این مقاله در زرین لینک به شما کمک میکند تا راز سئو سایت با استفاده از افزونه های وردپرس را بهتر درک کنید.

  • جمعه ۸ مهر ۰۱

دانلود رایگان کتاب جذابیت یک عادت است

دانلود رایگان کتاب جذابیت یک عادت است: چند گام تا محبوبیت

دانلود رایگان کتاب جذابیت یک عادت است: چند گام تا محبوبیت

 

معرفی کتاب جذابیت یک عادت است: چند گام تا محبوبیت

«جذابیت یک عادت است: چند گام تا محبوبیت» دربردارنده ۷ نوشتار پیرامون روش‌های افزایش جذابیت در افراد در موقعیت‌ها و روابط فردی، خانوادگی و اجتماعی است.
برای همه ما مهم است که بدانیم دیگران در مورد ما چه فکری می‌کنند، بخصوص در اولین ملاقات با دیگران دوست داریم به گونه‌ای رفتار کنیم که به دل آن‌ها بنشینیم و حس خوبی در آن‌ها ایجاد کنیم. زبان بدن و کلمات ما در ثانیه‌های اول ملاقات، می‌توانند روی نظر دیگران تاثیر بگذارند.
حال ببینیم که چگ
  • جمعه ۸ مهر ۰۱

کتاب عادت های اتمی pdf رایگان

دانلود رایگان کتاب عادت های اتمی

دانلود کامل کتاب عادت های اتمی pdf رایگان × جملات طلایی کتاب عادت های اتمی ×بهترین ترجمه کتاب عادت های اتمی ×موضوع کتاب عادت های اتمی ×خلاصه کتاب عادت های اتمی ×خلاصه کتاب عادت های اتمی pdf

 

جیمز کلیر (متولد ۲۲ ژانویه‌ی ۱۹۸۶) نویسنده، وبلاگ‌نویس و سخنران مشهور آمریکایی است. نوشته‌های کلیر بر موضوعاتی مانند چگونگی شروع کردن عادت‌های خوب (و پایبند ماندن به آن‌ها)، اجتناب از انتخاب‌های بد، انجام کارهای بیشتر در زمان کمتر و نحوه‌ی ایجاد فرآیندهای بهتر متمرکز است و مهم‌تر از همه این است که کلیر در مورد چگونگی پیاده‌سازی این ایده‌ها در زندگی روزمره می‌نویسد.

کلیر از سال ۲۰۱۲ در وبسایت JamesClear.com درباره‌ی موضوعاتی از جمله عادت‌ها، تصمیم‌گیری و بهبود مستمر در زندگی نوشته است. کلیر نویسنده‌ی یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز، عادت‌های اتمی است که بیش از ۸ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته و تاکنون به بیش از ۵۰ زبان ترجمه شده است. کلیر همچنین به سبب خبرنامه‌ی محبوب ۳-۲-۱ خود که هر هفته برای بیش از ۱ میلیون مشترک ارسال می‌شود، شناخته شده است. او علاوه بر نوشتن کتاب‌ها و وبلاگ‌نویسی، برای کمپانی‌ها و همایش‌های بزرگ و مشهوری نیز سخنرانی کرده است.

جیمز کلیر مدافع ایده‌های مفید است. اصلی‌ترین سوالی که او از طریق کارش بررسی می‌کند، این است که «چگونه می‌توانیم بهتر زندگی کنیم؟». به عبارت دیگر، کلیر قصد دارد ایده‌های عالی را پیدا کند و آن‌ها را به گونه‌ای توضیح دهد که به راحتی در زندگی روزمره قابل استفاده باشند.

بیشتر مفاهیمی که کلیر درباره‌ی آن‌ها می‌نویسد متعلق به خودش نیستند. این ایده‌ها، ایده‌هایی هستند که او پس از ساعت‌ها تحقیق بر اساس آن‌ها، نکات مهمی را کشف کرده است. کلیر به دنبال روشن‌بینی در تمام زمینه‌ها است؛ از معماری، زیست‌شناسی، اقتصاد، تاریخ، ریاضیات و فیزیک گرفته تا فلسفه و موارد دیگر. کلیر وظیفه‌ی خود می‌داند که بهترین ایده‌ها را بیابد و آن‌ها را به گونه‌ای توضیح دهد که عملی و قابل درک باشند.

بشر با افزودن لایه به لایه‌ به دانش، پیشرفت می‌کند. همه‌ی ما از بینش اجدادمان بهره‌مند هستیم. کلیر ایده‌ی به جا گذاشتن یک میراث فکری بزرگ را دوست دارد و سعی می‌کند با فعالیت‌هایش، کمی دانش را به مجموعه‌ی دانش بشر اضافه کند.

جیمز کلیر ادعا نمی‌کند که تمام پاسخ‌ها را در اختیار دارد و هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که او بخواهد یاد بگیرد، اما خوشحال است که آن‌چه را که تاکنون کشف کرده‌ است، به اشتراک بگذارد. روش او تنها راه برای اندیشیدن به زندگی نیست، اما نحوه‌ی کار او، در مورد اندیشیدن به زندگی است.

کلیر در وبسایت خود و همچنین در هفته‌نامه‌ی ۳-۲-۱ بیش از ۲۵۰ مقاله نوشته است. وبسایت جیمز که اکنون دربرگیرنده‌ی مطالب مفید بسیاری است، سالانه بیش از ۱۰ میلیون بازدیدکننده را به خود اختصاص می‌دهد.

کلیر ماهانه ۱ الی ۲ سخنرانی را در رابطه با عادت‌ها و پیشرفت مستمر در زندگی ارائه می‌کند. از میان شرکت‌ها و کمپانی‌هایی که کلیر تاکنون برای آن‌ها سخنرانی کرده است، می‌توان به سیسکو، جنرال الکتریک، هوندا، اینتل، لیکندین، لولو لمون و مریل لینچ اشاره کرد.

کلیر هر سال ۵٪ از سود خود را به شریک خیریه‌ی خود یعنی بنیاد ضد مالاریا (AMF) اهدا می‌کند. AMF تورهایی را برای محافظت از کودکان، مادران باردار و خانواده‌ها در برابر پشه‌های ناقل مالاریا برگزار می‌کند. این کار یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای افزایش طول عمر شناخته شده و مأموریت بزرگ‌تر کلیر برای کمک به دیگران برای درک کامل پتانسیل‌هایشان را انجام می‌دهد. تا به امروز، کلیر با این روش، موفق به کمک به بیش از ۳۵۰۰۰ نفر شده است.

جیمز کلیر علاوه بر موضوعاتی که در رابطه با آن‌ها می‌نویسد، به موضوعات دیگری نیز علاقه دارد. یکی از این موضوعات معماری است. کلیر به ساختمان‌هایی که در طراحی آن‌ها فکر به کار رفته و خوب طراحی شده‌اند، علاقه‌مند است. به طور خاص، او به ساختمان‌هایی علاقه دارد که طبیعت را با زیبایی ترکیب می‌کنند و ساختمان‌ها و فضاهای شهری کارآمد تولید می‌کنند.

کلیر همچنین به پیشنهاد دادن کتاب‌های موردپسند خود نیز علاقه دارد. کار کلیر اساسا خواندن است؛ بنابراین موفق شده پس از سال‌ها تحقیق و مطالعه، فهرست خوانده‌های شخصی‌اش را با موارد دلخواه از طیف گسترده‌ای از دسته‌بندی‌ها از جمله بهترین کتاب‌های تجاری، بهترین کتاب‌های خودیاری، بهترین زندگی‌نامه‌ها و موارد دیگر ایجاد کند.

به عنوان یک پروژه‌ی جانبی، کلیر علاقه دارد به دنبال سخنرانی‌های روشنگری بگردد که چندان شناخته‌شده نیستند. او هر زمان که سخنرانی مفیدی پیدا می‌کند، متنی از آن تهیه کرده و آن را به لیست سخنرانی‌های بزرگ خود اضافه می‌کند که سایر افراد نیز بتوانند به چنین محتوای مفیدی دسترسی داشته باشند.

کلیر علاوه بر کتاب عادت‌های اتمی، کتاب‌های دیگری نیز نوشته که از میان آن‌ها می‌توان به قدرت شروع ناقص و ژورنال خرده‌عادت‌ها اشاره کرد.

کتاب عادت‌های اتمی یک چارچوب اثبات‌شده برای بهبود زندگی شما به صورت روزانه ارائه می‌دهد. کلیر در این کتاب استراتژی‌هایی عملی را نشان می‌دهد که دقیقا به خواننده می‌آموزد چگونه عادت‌های خوب ایجاد کند، عادت‌های بد را کنار بگذارد و بر رفتارهای کوچکی که منجر به نتایج قابل‌توجهی می‌شود، تسلط پیدا کند.

جیمز کلیر در عادت‌های اتمی عنوان می‌کند که اگر در تغییر عادات خود مشکل دارید، مشکل شما نیستید؛ مشکل از سیستم شماست. عادت‌های بد بارها و بارها تکرار می‌شوند؛ نه به این دلیل که شما نمی‌خواهید تغییر کنید، بلکه به این دلیل که سیستم اشتباهی برای تغییر دارید. شما به سطح اهداف خود نمی‌رسید، شما به سطح سیستم‌های خود سقوط می‌کنید. در عادت‌های اتمی، شما با یک سیستم اثبات‌شده روبه‌رو خواهید شد که می‌تواند شما را به سطوح جدیدی برساند.

کلیر به دلیل توانایی‌اش در تقطیر موضوعات پیچیده به رفتارهای ساده که می‌توانند به راحتی در زندگی روزمره و کار اعمال شوند، شناخته شده است. در این کتاب، او از اثبات‌شده‌ترین ایده‌ها از زیست‌شناسی، روان‌شناسی و علوم اعصاب استفاده می‌کند تا راهنمای آسانی برای درک عادت‌های خوب و اجتناب‌ از عادت‌های بد به خواننده ارا‌ئه کند. در طول مسیر، خوانندگان با داستان‌های واقعی از برندگان مدال طلای المپیک، هنرمندان برنده‌ی جوایز، رهبران تجارت، پزشکان نجات‌دهنده‌ی زندگی و کمدین‌های ستاره‌ای که از علم عادات کوچک برای تسلط بر هنر خود استفاده کرده‌اند و در رشته‌ی خود به جایگاه والایی دست یافته‌اند، همراه خواهند شد.

برچسب ها
  • جمعه ۸ مهر ۰۱

معرفی کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

دانلود و خرید کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها ~ قیمت کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه ها

 

 

معرفی کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، اثر مارک منسن، کتابی جذاب و غافلگیر کننده است که روشی نوین برای خوب زندگی کردن را به ما می‌آموزد. این کتاب به شما یاد نمی‌دهد چگونه به دست بیاورید، بلکه قصد دارد نشان دهد که چطور ببازید و رها کنید.

ترجمه‌ی روان میلاد بشیری، کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها را به کتابی خواندنی تبدیل کرده است که پاسخ سوالات شما را می‌دهد.

درباره‌ی کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

مارک منسن در کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، به این موضوع اشاره می‌کند: حقیقت پنهان زندگی این است؛ چیزی به نام رهایی از دغدغه‌ها واقعاً وجود ندارد. بالاخره باید دغدغه چیزی را داشته باشید. بخشی از زیست‌شناسی ماست که همیشه به چیزی اهمیت بدهیم و در نتیجه دغدغه‌ای داشته باشیم. پس سؤال این است که دغدغه چه‌چیز را داشته باشیم؟

مارک منسن در کتابش هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، با نثری روان و خواندنی مفاهیم پیچیده‌ای را بیان کرده است. او این مفاهیم را با آوردن مثال‌های مختلف از زندگی واقعی افراد مختلف به خواننده منتقل می‌کند. نویسنده، زندگی خودش را هم در متن کتاب وارد می‌کند و همین موضوع باعث می‌شود که خواننده با کتاب احساس نزدیکی کند. هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، مفاهیمی مثل رنج، درد، دغدغه، مرگ و زندگی را به‌صورت واقعی و ملموس روایت و واکاوی می‌کند و همانطور که در متن کتاب هم آمده، شعارش یه کلمه است: «صداقت».

کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، کتابی است که به شما می‌آموزد چطور می‌توانید در زندگی روی همه‌چیز به جز مهم‌ترین‌ها خط بکشید.

کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، برای تمام افرادی است که دوست دارند آگاهانه انتخاب کنند که به چه چیزهایی فکر کنند.

درباره‌ی مارک منسن

مارک منسن، در ۹ مارس ۱۹۸۴ در تگزاس متولد شد. منسن از دانشگاه بوستون فارغ‌التحصیل شد. کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها، اثری بود که برای نویسنده‌اش یعنی مارک منسن شهرت به ارمغان آورد. تا پیش از آن منسن مشغول کار برای وبلاگ خود بود. در حال حاضر او در منهتن نیویورک زندگی می‌کند.

جملاتی از کتاب هنر ظریف رهایی از دغدغه‌ها

مشکل واقعی این است: جامعهٔ امروز ما از طریق عجایب فرهنگ مصرف‌گرا و شبکه‌های اجتماعی و خودنمایی و هی ببین زندگی من خیلی از زندگی تو جذاب‌تر است و… نسلی را پرورش داده که عقیده دارد داشتن تجربیات منفی‌ای مانند اضطراب، ترس، گناه و… اصلاً خوب نیست. منظورم این است که اگر به خبرمایه (فید) فیس‌بوکتان نگاه کنید، می‌بینید همهٔ کسانی که آنجا هستند اوقات فوق‌العاده خوبی دارند. هشت نفر این هفته ازدواج کرده‌اند، شانزده‌ساله‌ای در تلویزیون ماشین فراری برای تولدش هدیه گرفت، یک بچهٔ دیگر با ابداع برنامه‌ای برای دستمال توالت و تجدید خودکار آن در صورت تمام شدن، دو میلیارد دلار پول به جیب زده است.

حالا این‌طرف شما در خانهٔ خودتان مشغول تمیز کردن لای دندان گربه‌تان هستید و به این فکر می‌کنید که زندگی‌تان حتی بیشتر از آنچه فکر می‌کردید، ناراحت‌کننده است.

برچسب ها
  • جمعه ۸ مهر ۰۱

خرید PDF کتاب بهترین باش خودت باش+دانلود pdf رایگان

خرید PDF کتاب بهترین خودت باش+دانلود فوری

خرید PDF کتاب بهترین باش خودت باش+دانلود pdf رایگان

معرفی کتاب بهترین خودت باش

بهترینِ خودت باش کتابی نوشته ایلین ولتروت، روزنامه‌نگار تحسین‌شده، نویسنده و داور برنامهٔ استعدادیابی مد Project Runway است. او در این اثر درباره خودشناسی و یافتن استعدادهای خود صحبت می‌کند.

بخش های طلایی کتاب
فرهنگ، مردم را نمی‌سازد؛ بلکه مردم هستند که فرهنگ را می‌سازند.
  • جمعه ۸ مهر ۰۱

افزونه المنتور بهترین صفحه ساز

دانلود افزونه المنتور پرو | افزونه Elementor Pro رایگان

افزونه المنتور بهترین صفحه ساز وردپرس همراه تمپلیت های پرو

 

افزونه Elementor Pro قدرت‌مندترین افزونه صفحه ساز حال حاضر دنیا که با بیش از 5 میلیون نصب فعال در سال 2020 به عنوان بهترین صفحه ساز وردپرس انتخاب شده است.

  • جمعه ۸ مهر ۰۱

پلاگین راکت افزایش سرعت وردپرس رایگان

دانلود افزونه WP Rocket|

افزونه WP Rocket | افزونه راکت | افزونه Rocket | افزونه افزایش سرعت وردپرس | افزونه موشک وردپرس رایگان

  • جمعه ۸ مهر ۰۱

دانلود رایگان افزونه Yoast SEO Premium 19.3

دانلود رایگان افزونه Yoast SEO Premium 19.3

افزونه yoast seo | افزونه yoast پرمیوم | افزونه yoast seo premium | افزونه یواست سئو پریمیوم

افزونه yoast seo بهترین پلاگین سئو وردپرس

یکی از کم هزینه ترین روش های افزایش فروش سئو محصولات و افزایش ورودی از طریق گوگل است. سئو یکی از مهارت هایی است که نیاز به تجربه و صرف زمان دارد با اینحال در وردپرس افزونه هایی وجود دارد که به عنوان یک دستیار توانمند می توان از آنها استفاده کرد. افزونه Yoast SEO حرفه‌ای‌ترین و پرفروش ترین افزونه سئو وردپرس برای بهینه سازی وب سایت شماست. افزونه یواست سئو با بیش از 100000000 فروش موفق و رابط کاربری ساده هنوز محبوب ترین افزونه سئو است.

مهمترین عامل موفقیت یواست سئو قطعا تیم توسعه حرفه‌ای در زمینه SEO و همگام شدن سریع با آپدیت های گوگل است. این تیم ۱۰۰ نفره از توسعه دهندگان و متخصصان حرفه ای تقریبا برگزاری تمامی همایش و سمینارهای مرتبط با سئو در جهان را برای متخصصان در این زمینه مدیریت می کنند.

  • جمعه ۸ مهر ۰۱
معرفی روش های اصلی کسب درآمد از اینترنت
ما اینجا جدیدترین سایت های کسب درآمد اینترنتی رو معرفی میکنیم
این سایت ها توسط خود ما تست شده اند و کاملا قانونی هستند
کسب درآمد اینترنتی مطمئن خرید و فروش اپارتمان تهران دهکده استارت 20
دانلود کتاب رازهای روانشناسی تاریک pdf ||| بهترین مدل تیشرت سیاه توسعه دهنده استارت فیلمزی قدرت گرفته از بیان یک آکادمی