گواهینامه

کسب درآمد از اینستاگرام|84 راه‌ کسب درآمد از طریق اینترنت

آموزش کسب درآمد ماهانه 15 میلیون تومان با چند ساعت فعالیت آسان تضمینی و تست شده با پشتیبانی دائمی و ۲۴ ساعته

آموزش کسب درآمد ماهانه 15 میلیون تومان با چند ساعت فعالیت آسان تضمینی و تست شده با پشتیبانی دائمی و ۲۴ ساعته

توجه : خواندن این مطلب بیشتر از پنج دقیقه زمان شمار را نمیگیرد آموزش صفر تا صد کسب درآمد بالای 45 میلیون تومان ماهانه از اینترنت به صورت تضمینی و تست شده با پشتیبانی 24 ساعته و ...

دریافت فایل
آموزش کسب درآمد ماهانه 15 میلیون تومان با چند ساعت فعالیت آسان تضمینی و تست شده با پشتیبانی دائمی و ۲۴ ساعته

آموزش کسب درآمد ماهانه 15 میلیون تومان با چند ساعت فعالیت آسان تضمینی و تست شده با پشتیبانی دائمی و ۲۴ ساعته

توجه : خواندن این مطلب بیشتر از پنج دقیقه زمان شمار را نمیگیرد

           

                                 

آموزش صفر تا صد کسب درآمد بالای 45 میلیون تومان ماهانه از اینترنت به صورت تضمینی و تست شده با پشتیبانی 24 ساعته و  هفت روز در هفته  شرعی و کاملا قانونی

                                                                       نکته ی مهم

لطفا قبل از این که به پشتیبانی پیام بدهید و سوال بپرسید ابتدا توضیحات کامل این صفحه را مطالعه کنیید و قسمت های سولات "متداول" و دیدگاه کاربران به همراه پاسخ داده شده به آن ها با دقت بخوانید چون اکثر سولاتی که شما عزیزان از پشتیبانی میپرسید سولاتی است که به آن سولات در همین صفحه پاسخ داده شده است و این موضوع باعث می شود پاسخ گویی به افرادی که مشکلات  دیگری دارند کند شود پس از پرسیدن سولات تکراری و بی مورد از پشتیبانی خودداری کنید زیرا در این صورت از پاسخ دادن به شما معذوریم 

بسیاری از افراد جامعه به دلیل نداشتن شناخت کافی معتقدند که کسب درآمد از اینترنت کار افراد تنبل است، اما عقیده ما در گروه رفاه کاملاً برخلاف این گروه است و ما اعتقاد داریم که افراد زرنگ و کار بلد در این حوزه موفق‌تر هستند. شاید این دیدگاه اشتباه باعث شود که افراد زیادی در بین راه خسته شده و مسیر موفقیت خود را رها کنند. کسب پول از اینترنت بدون داشتن سرمایه نیاز به تخصص کافی دارد و باید فرد به طور مداوم با دنیای دیجیتال در ارتباط باشد. بنابراین، در گروه رفاه تصمیم گرفتیم که روش کسب درآمد از اینترنت را به شکل دقیق مورد بررسی قرار دهیم و راه‌های کسب درآمد اینترنتی را معرفی کنیم تا شما نیز از آنها استفاده کنید. پس با ما همراه باشید.




کسب درآمد از اینترنت یعنی چه؟

قبل از هر چیزی اجازه دهید که تعریف عامیانه و دلنشینی از کسب درآمد از اینترنت داشته باشیم. کسب درآمد از اینترنت یا همان کسب پول از طریق اینترنت مورد سؤال بسیاری از کاربران است و همه ما دوست داریم که با آسان‌ترین راه ممکن درآمد ثابت ماهیانه برای خود درست کنیم. پس باید قبول کنید که انگیزه کافی برای استفاده از این روش وجود دارد، اما نکته‌ای که باعث دلسردی اکثر کاربران می‌شود، این است که رقابت در این حوزه بسیار بالا بوده و فرد باید صبر و حوصله کافی برای فعالیت در آن داشته باشد.

شما:

1)اگر بخواهید یک صفحه اینستاگرام درست کنید، باید با فالوور های خود در ارتباط باشید؛

2)اگر بخواهید کانال تلگرام داشته باشید، باید کاربران را به سمت مطالب خود جذب کنید؛

3)اگر فریلنسر هستید، باید سابقه کاری و رزومه مناسبی برای خود درست کنید؛

4)اگر وبلاگ نویس هستید، باید خلاقانه رفتار کنید و مطالب جذاب بنویسید؛

اگر با مشارکت در فروش می‌خواهید پول بدست بیاورید، باید اصول بازاریابی را فرا بگیرید.

پس کسب درآمد از اینترنت یعنی کسب تخصص و دانش به مرور زمان و به کار گرفتن آنها در فضای مجازی. اگر پشتکار و توانایی کافی برای فعالیت در این بخش را دارید، ما به شما اطمینان می‌دهیم که موفق خواهید شد، فقط زمان بگذارید!



کسب‌و‌کار اینترنتی در تونل زمان

با توجه به اینکه حجم وسیعی از کسب و کار اینترنتی با استفاده از کامپیوترها انجام می‌شود، شاید بسیاری معتقد باشند که شروع کسب درآمد با اینترنت با ظهور کامپیوتر انجام گرفت. اگرچه اولین کامپیوتر در سال 1937 میلادی ساخته شد، اما ظهور اینترنت به سال1960 برمی‌گردد و تا سال 1990 جنبه همگانی نداشته است. بیشترین تحول در حوزه اینترنت و مشاغل کامپیوتری از سال 2000 به بعد رخ داد و از این زمان به بعد را می‌توان زمان انفجار کسب‌و‌کارهای آنلاین معرفی کرد. البته اگر چه در این سال‌ها بیشتر درآمدها به تبلیغات و بحث وب‌سایت‌ها برمی‌گشت، اما به مرور زمان با ظهور شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و به دنبال آن برنامه‌هایی مانند اینستاگرام و تلگرام، روند کسب درآمد از اینترنت تحول بیشتری داشت که به روند کنونی آن رسیده است. خوشبختانه در حال حاضر کسب پول به کمک برنامه‌های اینترنتی فقط به کامپیوتر و برنامه‌های کامپیوتری محدود نمی‌شود و اپلیکیشن‌های متعددی وجود دارد که به راحتی می‌توان از آنها برای کسب درآمد استفاده کرد. در ادامه به برخی از روش‌های کسب درآمد از طریق اینترنت خواهیم پرداخت و نشان می‌دهیم که دلیل تمایل بیشتر جامعه به این روش چیست.

است

سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که چرا بیشتر افراد جامعه به کسب درآمد از اینترنت علاقه دارند؟ مطمئناً افراد با توجه به شناخت و تجهیزاتی که در اختیار دارند، پاسخ‌های متفاوتی به این سؤال خواهند داد، اما چند نکته باعث جذابیت بالای این روش شده است:

همه افراد جامعه به آن دسترسی دارند: اگر به دنبال کسب پول از طریق اینترنت هستید، یک کامپیوتر خانگی معمولی، یک گوشی هوشمند، یک تبلت یا یک لپ‌تاپ ابزارهایی هستند که به‌راحتی می‌توانید کسب‌و‌کار خود را راه‌اندازی کنید. پس همه افراد جامعه با داشتن اطلاعات اولیه در این حوزه به راحتی می‌توانند به بخش‌های مختلف آن دسترسی داشته باشند و از امتیازات آن بهره ببرد. حال ممکن است یک فرد به تولید عروسک‌های دستی فعالیت داشته باشد و فرد دیگر در زمینه تهیه و ارائه مقاله‌های علمی.

امکان استفاده از آن در حوزه‌های مختلف وجود دارد: یکی از بزرگترین مزایای فعالیت در حوزه مجازی این است که فعالیت افراد مختلف در آن هیچ محدودیتی ندارد. به عنوان مثال ممکن است یک فرد در زمینه انتشار مطالب دینی و مذهبی فعالیت داشته باشد، فردی دیگر در زمینه مشاوره خانواده و امور روانشناسی فعالیت کند و فرد دیگری کالا و خدمات تولیدی خاص خود را بفروشد. در هر صورت ارتباط از طریق اینترنت بسیار ساده است و هر فردی می‌تواند کالا و خدمات مورد نظر خود را در اختیار مشتریان مختلف قرار دهد.

به کمترین سرمایه‌گذاری اولیه نیاز دارد: یکی از بهترین راهکارهای کسب درآمد که به سرمایه گذاری و پول اولیه نیاز ندارد، استفاده از بستر اینترنت است. البته ممکن است برخی از شما به مسئله خرید اینترنت یا ابزارهای مانند کامپیوتر یا گوشی‌های هوشمند اشاره کنید، اما فراموش نکنید که امروزه این ابزارها به عنوان بخش معمولی زندگی افراد شناخته می‌شوند و به صورت روزانه با آنها سروکار دارند. حتی اگر افرادی پیدا شوند که به این دستگاه‌ها دسترسی نداشته باشند، باز هم با یک سرمایه اندک می‌توانند آن‌ها را تهیه کنند و فعالیت خود را در منزل شروع کنند.

با تجهیزات معمولی قابل انجام است: اجازه دهید روند شروع کسب درآمد از اینترنت را مرور کنیم. یک کامپیوتر یا یک گوشی هوشمند می‌خرید، اینترنت لازم برای فعالیت آن فراهم می‌کنید و در منزل وقت کافی برای فعالیت در این حوزه اختصاص می‌دهید. به نظر می‌رسد که به تجهیزات خیلی پیشرفته‌ای نیاز نخواهید داشت. پس اگر روشی برای کسب درآمد وجود داشته باشد که نیاز به تجهیزات و تخصص بالایی نداشته و ارزان باشد، به نظر شما روش مناسبی برای کسب درآمد نیست؟!

گروه رفاه در پکیج کسب درآمد برای شما با کمترین سرمایه روش کسب درآمد را در اختیار قرار میدهد که با این راهکار شما میتوانید از اینترنت کسب درآمد کنید

این روزها با توجه به شرایط نامناسب اقتصادی کشور، کسب درآمد برای خیلی از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند یک شغل کارمندی داشته باشند به سختی درس می خوانند و عده ای دیگر که نتوانند درس بخوانند نیز راه های دیگری را انتخاب می کنند. هرکس به طریقی در تلاش است تا بتواند کسب درآمد و زندگی ایده آلی برای خودش داشته باشد. اما مهم این هست که بهترین کار و پرسودترین کار در حال حاضر چیست؟ برای پاسخ این سوال باید به افراد موفق مراجعه کنیم. من در بین سخنران های انگیزشی و افراد موفق آمریکا، آقای جیم ران که خودش استاد دو سخنران بزرگ دیگر یعنی آنتونی رابینز و دارن هاردی هستن رو قبول دارم. چون فردی بودن که تونستن دونفر بسیار موفق دیگه رو بسازن. خب ببینیم ایشون چی میگن:

خب همه میدونیم که درآمد با انجام یک کار بدست میاد. کارها هم دونوع هستن. یا کارآفرینی و یا کارمندی(کارگری)! توی کارآفرینی شما کارتون رو خودتون ایجاد می کنید و درآمدتون از سود فروش محصولات یا خدمات بدست میاد. خب پس طبق حرف آقای جیم ران که گفتن نخستین اصل ثروتمند شدن اینه که سود بردن بهتر از حقوق یا دستمزد گرفتن هست، پس باید برای ثروتمند شدن کارآفرینی کرد. چون شما میتونین یاد بگیرین چطور سودتون رو چند برابر کنید اما هیچوقت نمیتونین زمان خودتون رو چند برابر کنید. حقوق یا دستمزد گرفتن هم که توی کارمندی و کارگری وجود داره و بدترین نوع معامله است! چون شما زمان خودتون رو که یک چیز محدوده و برای همه 24ساعت در روز هست، میاین با پول معامله می کنید و اگه روزی نتونید این معامله زمانتون با پول رو انجام بدین و خدای ناکرده مریض باشید، درآمدتون هم قطع خواهد شد چون درآمدتون از نوع فعال هست و شما باید فعالیت داشته باشین تا به درآمد برسین. هرکاری هم بکنید نمی تونید زمان خودتون رو که همون 24ساعت هست رو چند برابر کنید. اما توی کارآفرینی شما میتونید هم درآمد فعال داشته باشین و هم درآمد غیرفعال :) درآمد غیرفعال یا انفعالی نوعی از درآمد هست که شما بدون انجام کاری باز هم درآمد خودتون رو دارین و این بهترین نوع درآمد هست که فقط توی کارآفرینی وجود داره.

خب داشتیم می گفتیم که با این وجود باز افراد زیادی برای رسیدن به شغل کارمندی تلاش زیادی برای درس خواندن می کنند. اما متاسفانه اکثر این تلاش ها بی نتیجه می مانند! چون تعداد افراد بیکار در کشور ما بسیار زیاد هست و ظرفیت ادارات و شرکت ها هم محدود! کسانی که درس می خوانند و کنکور می دهند، معمولا بعد از فارغ التحصیلی در پیدا کردن شغل شکست می خورند و تمام زحماتی که این همه سال کشیدند و شب بیداری هایی که برای درس خواندن تحمل کردند، به راحتی هیچ و پوچ می شوند و بر باد می روند. کسانی هم که راه های دیگر را انتخاب می کنند و درس نمی خوانند، که متاسفانه 95درصد از این افراد چون اهل مطالعه و درس خواندن نبودند اصول کارآفرینی را هم نمی دانند، معمولا به دلیل نداشتن سرمایه زیردست این و آن می شوند و تا آخرعمرشان هم زیر دست می مانند.

وارن بافت سومین فرد ثروتمند جهان بعد از بیل گیتس و جف بزوس، یک سرمایه دار و سرمایه گذار در وال استریت آمریکاست و این حرف رو زده و کاملا حرفش درسته. اما در کشور ما، در نهایت نتیجه این شده که بسیاری از جوانان بی کارند و حتی پول شارژ گوشی خودشون رو هم ندارند و بسیاری دیگر هم به کارهای سخت با حقوق اندک مثل کارکردن بی هدف و برای گذران زندگی در رستوران ها و کارگری در کارخانه ها، کارگاه ها، تولیدی ها و در جاهای مختلف مشغول هستند و به هیچ وجه از شرایط زندگی خود رضایت ندارند. اما در همین ایران کسانی هم هستند که مثل سازنده نرم افزار اسنپ روزانه بین 500میلیون تومان تا یک میلیارد درآمد دارن. بیاین باهم درآمد اسنپ رو حساب کنیم.

 

" به گفته‌ی مدیرارشد مارکتینگ اسنپ، اکنون تعداد کاربران ثبت‌شده در اسنپ بیش از ۱۰ میلیون برآورد می‌شود و تعداد رانندگان اسنپ ۳۰۰ هزار نفر است.

 

راشا شیدماهر،اعلام کرد که در سه دفتر تهران و ۳۲ شهر دیگر مجموعا هزار نفر در شرکت اسنپ مشغول به‌ کار هستند. به گفته‌ی وی، روزانه بیش از یک میلیون درخواست تاکسی در سیستم اسنپ ثبت می‌شود که از این رقم، نزدیک به یک میلیون سفر موفق است.

بر اساس گزارش مدیر ارشد مارکتینگ اسنپ، در روزهای عادی هر راننده حداکثر ۱۵ تا ۲۰ سفر را تأیید می‌کند و انجام می‌دهد؛ این در حالی است که در روزهایی با شرایط جوی بد، این رقم به نصف کاهش پیدا می‌کند. "

 

خب داشتیم می گفتیم که همه افراد به دنبال یک راه برای کسب درآمد زیاد در قبال کار آسان و زمان کاری اندک هستند. جالبه بدونید که این راه جادویی و فوق العاده یعنی اینترنت، خیلی وقت هست که جلوی چشمان همه افراد قرار داره ولی افراد از اون در جهت کارهای بیهوده و بی فایده ای مثل تماشای آنلاین فیلم ها و سریال ها که تمام شدنی نیستند و فقط اینترنت زیادی را الکی مصرف میکنند، یا چت کردن با کسانی که تا حالا آنها را نه دیده اند و نه صدایشان را شنیده اند! استفاده می کنند.

بسیاری از افراد ثروتمند و موفق جهان که عکس های آن ها را مدام در تلوزیون و اینترنت و مجلات مشاهده می کنید از طریق همین اینترنت به این ثروت دست پیدا کرده اند. مثل بیل گیتس سازنده مایکروسافت یا مارک زاکربرگ سازنده فیسبوک یا پاول دروف سازنده تلگرام و یا جف بزوس(ثروتمند ترین فرد الان در دنیا) صاحب سایت آمازون. در ایران هم که کم نیستند مثل صاحبان سایت های کافه بازار یا دیجی کالا. و یا سازندگان اسنپ و تپسی و...

بنده خودم تا چند سال پیش از اینترنت فقط برای کار های بیهوده مثل دانلود فیلم های مختلف و چرخ زدن در شبکه های اجتماعی و چت کردن استفاده می کردم. اما زمانی رسید که دیگه واقعا از وضع موجود خسته شدم و به دنبال یک تغییر بزرگ در زندگیم بودم. دوست داشتم به جای اینکه ماشین های مدل بالا و لوکس رو فقط در فیلم ها یا در خیابان ها ببینم، خودم یکی از آنها را داشته باشم. دوست داشتم به جای اینکه مکان ها و مناظر قشنگ رو فقط در فیلم ها و عکس ها ببینم، خودم به اونجا سفر کنم و لذت ببرم. دوست داشتم پدر و مادرم و کلا خانوادم بهم افتخار کنن. دوست داشتم برای عزیزانم هرچیزی که بخوام و هرچندتا که بخوام بخرم و بدون ترس از اینکه پولم تمام شود. پس تصمیم گرفتم دنبال راه های کسب درآمد درست و حسابی از اینترنت بگردم. تبلیغات مختلفی در سایت های مختلف دیدم. در سایت های مختلف آموزشاتی مثل آموزش کسب درآمد از اینترنت در 7 روز و... می فروختند که هر کدوم از آنها قیمت های مختلفی داشتند. از 1000 تومن شروع میشد تا ده پونزده هزار تومن. بنده تقریبا همه آموزشاتی که در زمینه کسب درآمد اینترنتی در سایت ها وجود داشت رو گرفتم ولی وااااقعا همشون به معنای واقعی کلمه مزخرف و قدیمی بودن یا توی ایران کاربرد نداشتن و خیلی سخت بودند. مثلا باید حساب بانکی توی خارج از کشور باز می کردم. حدودا 147تا کتاب آموزش درآمدزایی را مطالعه کردم ولی فقط تعداد معدودی از این کتاب ها بودن که واقعا آموزش های خوب و جامعی داشتن. یک تجربه ای هم که میخوام اینجا بگم اینه که هرسایتی که عکس یا فیلم از فیش واریزی میذاره، اکثرشون الکیه. یا عکسش فوتوشاپه یا فیلمش ادیت شده.

از اون 150تا کتاب یکی میومد آموزش فعالیت در سایت های هرمی و کلاهبردار رو میذاشت، یکی میومد فعالیت در بازاریابی های شبکه ای و حرام رو آموزش میداد، یکی نحوه سرمایه گذاری در بیمه یا بورس رو می گفت و الی آخر که همشون هم نهایتا دو سه صفحه حرف مفت میزدند و تموم میشد و من میموندم و یک جیب خالی. من میموندم با چند صفحه چرت و پرت و پولی که بابت خرید این آموزش ها از دست داده بودم. یکی نبود به من بگه آخه آدم عاقل اگر این ها راست میگن و این راه ها باعث کسب درآمد میشن پس چرا قیمت آموزششون نهایتا 10 هزار تومنه!!! آموزشی که باعث درآمد میلیونی میشه چطوری میشه قیمتش انقدر کم باشه! البته از حق نگذریم بعضی از آموزش ها هم واقعا خوب بودند.

دیگه کلا نا امید شدم و دست از تلاش کردن برداشتم. حتی دیگه حوصله کارهای بیهوده سابقم مثل فیلم دیدنو هم نداشتم! تا اینکه یک روز یکی از دوستان که برای تحصیل به خارج کشور سفر کرده بود باهام تماس گرفت و احوال پرسید و خیلی با همدیگه صحبت کردیم. در بین صحبت هامون بهم گفت که در روسیه یه کسب و کار اینترنتی برای خودش راه انداخته و کارش خیلی آسونه و تخصص و زمان زیاد هم نمیخواد. و گفت که اتفاقا این کار در ایران خیلی خیلی بهتر جواب میده و میشه ماهی 40 میلیون تومن و حتی بیشتر ازش درآمد داشت. گفت خودم هم روزی بین 1.5 تا 2 میلیون تومن به پول ایران از این کار درآمد دارم و در روز شاید حتی نیم ساعت تا یک ساعت هم فعالیت نمیکنم. یک لحظه احساس کردم با یکی از همون تبلیغات مزخرف در اینترنت مواجه شدم یا اینکه دوستم میخواد من رو وارد فعالیت های هرمی و نتورکی غیر مجاز بکنه. دوستم برام شفاف سازی کرد که داره در مورد چه چیزی صحبت میکنه. من هم گفتم باشه یه چند روزی فعالیت میکنم ببینم چطور میشه. دیگه اون چند روز گذشته و تا الان طول کشیده!

اصلا نمیخوام مثل اون تبلیغات الکی و پوچ که در مورد کسب درآمد در سایت های مختلف وجود داره بزرگنمایی و اغراق کنم و با حرف های قشنگ قشنگ کار رو یه جور دیگه جلوه بدم. اکثر افرادی که در فضای اینترنت آموزش هایی به عنوان آموزش کسب درآمد میلیونی از اینترنت با قیمت ده پونزده تومن به فروش میرسانند اصلا خودشان راه کسب درآمد از اینترنت را نمیدانند و یک فایل چرت را به شما می فروشند. کسی که خودش راه پول درآوردن را بلد نیست چطوری میخواد راه رو به شما یاد بده؟ من این رو در حین مطالعه 147تا کتاب درآمدزایی به وضوح می دیدم.

درآمد از این روش بین 1.5تا 2 میلیون تومان در روز و 40الی60 میلیون تومان در ماه است. افرادی هم بودند که فقط تو یک روز 12میلیون درآمد داشتن. زمانی هم که برای این کار اختصاص میدهم بین نیم ساعت تا یک یا دو ساعت در روز است و بقیه اوقاتم در روز را صرف تفریحات مختلف و بودن در کنار خانواده میکنم. البته من ساعت خوابم بیشتره و روزانه حداقل بین 8 تا 10ساعت هم میخوابم. به هیچ وجه قصد بزرگنمایی و اغراق ندارم و اصلا هم کسی را مجبور نمیکنم که حرفم را باور کند. من به این روش فوق العاده رسیدم و الان هم میخواهم فوت و فن کار آن را با هموطنانم به اشتراک بگذارم. واقعا اگر همه مردم این راه آسان و سرشار از درآمد را می دانستند فکر کنم کسی اصلا سمت شغل های دیگه نمیرفت! چون واقعا درآمد راحت و شیرینی هست. وقتی این کار را یاد میگیری صبح ها با عشق از خواب پا میشی تا کارت رو انجام بدی. ولی خب اکثر مردم قدرت جادویی اینترنت را باور ندارند (چون تا همین چندسال پیش اینترنتی نبود) و مثلا وقتی این مطلب بنده رو می بینند با خودشون میگن ولش کن بریم بگیریم بخوابیم! بنابراین افراد کمی به سمت این کسب و کار می روند و به همین دلیل پتانسیل کسب درآمدی آن بسیار بسیار بالاست. شما هم که دارید این مطلب را میخونید میتونید این پیشنهاد شگفت انگیز رو قبول کنید و به راحتی از همین امروز به محض دریافت این آموزش کسب درآمد میلیونی خودتون را شروع کنید، یا میتونید این پیشنهاد رو نادیده بگیرید و به زندگی کسل کننده خود برگردید و تا آخر عمرتون پشیمون باشید و به این فکر کنید که شاید قبول کردن این پیشنهاد وسیله نجات شما بوده است ولی شما آن را به راحتی کنار زدید. باز هم یک جمله زیبا از استاد بزرگ جیم ران:

 

 

 

 

1. اگر شما واقعا انقدر درآمد بالایی دارید پس به درآمد حاصل از فروش این آموزش احتیاجی ندارید. پس چرا آموزش را پولی میفروشید؟ چرا رایگان آن را منتشر نمیکنید؟

پاسخ : بنده غیر از این روشی که آموزشش را برای شما قرار داده ام، به روش های دیگری نیز در اینترنت کسب درآمد میکنم و از کوچکترین منبع برای کسب درآمد از اینترنت استفاده میکنم. هر کس که محل کسب درآمدش اینترنت است، به هر طریقی که بتواند با استفاده از قدرت آن درآمد کسب می کند. اگر من درآمد بالایی دارم دلیل نمیشود که تجربیات و دانسته های خود را همینطور به رایگان در اختیار همگان بگذارم چون اصلا وجدان بنده این را قبول نمیکند. پس شب هایی را که برای مطالعه این همه آموزش بیدار بودم چه؟ شما هم که باشید و 147تا کتاب آموزش درآمدزایی از قدرت بی نظیر اینترنت را مطالعه کنید و در نهایت کسی از شما نتیجه کار را بخواهد آیا به او به رایگان و همینطوری خواهید گفت؟ در واقع من تجربیاتم را رایگان به دست نیاوردم که بخواهم آن را رایگان در اختیار بقیه بگذارم. برای آن ها رنج و زحمت و سختی زیادی کشیدم و شب های زیادی برای مطالعه بیدار بودم. بگذارید یک مثال بزنم. رونالدو فوق ستاره فوتبال جهان است و حقوق بسیار زیادی دریافت می کند و یکی از پردرآمدترین افراد جهان است. اما با این حال به کارهای تبلیغاتی هم می پردازد و بابت تبلیغاتش پول هم میگیرد، در حالی که اصلا به درآمد حاصل از تبلیغات احتیاجی ندارد. ولی سعی می کند از تمام پتانسیلش برای کسب درآمد استفاده کند. می دانید چرا؟ بله چون رونالدو ذهن ثروتمندی دارد وگرنه الان رونالدو نبود!

2. آیا این کار همون فعالیت در سایت های هرمی، بازاریابی شبکه ای(نتورک مارکتینگ)، همکاری در فروش فایل یا پوشاک، فعالیت در سایت های کلاهبردار کلیکی(گروه ایزی ترید)، فعالیت در بازار حرام فارکس و باینری آپشن و امثال این هاست؟ اگر هیچکدام از این موارد نیست پس چیه؟ نمیشه بگید چه کاریه؟

پاسخ : خیر هیچکدام از این ها نیست. حتی مثل هیچکدام از این ها هم نیست. این کار، روش بسیار متفاوتی است که قول می دهم به هیچ وجه آموزشی مانند آن را در سرتاسر دنیای اینترنت پیدا نمیکنید. مطمئن باشید حتی تا الان نمی دانسته اید که همچین چیزی وجود دارد! این فعالیت هایی که نام بردید نیازمند صبر و حوصله فراوان و همچنین سرمایه گذاری بلندمدت هستند، در حالی که آموزش هایی که بنده ارائه کرده ام به هیچگونه سرمایه ای نیاز ندارد و میتوانید در همین روز اول به راحتی کارتان را شروع کنید. چون چکیده تجربه ها را بدست می آورید و نیاز نیست که خودتان تک به تک تجربیات را در طول سال ها کسب کنید. همه را یکجا در یک پکیج آموزشی بدست می آورید.
من با شما عزیزان صادق هستم و متاسفانه نمی توانم بگویم این آموزش، آموزش چه فعالیتی است. چون همانطور که گفتیم این روش، روش بسیار جدید و متفاوتی است که کمتر کسی از آن اطلاع دارد و بنده برای جلوگیری از سواستفاده افراد سودجو این ریسک را انجام نمی دهم و ماهیت آموزشی که حاصل تجربیات خودم هست را لو نمی دهم. این کار حتی فروش و بازاریابی ممبر یا سایت های پیش بینی فوتبال هم نیست! این روش جادویی یک کار فوق العاده است. برای کامل تر شدن پکیج، علاوه بر آموزش اصلی، آموزش های درست و حرفه ای اون روش های دیگر را هم برای شما عزیزان گذاشتیم.

 

3. آیا این کار از لحاظ شرعی حلال است؟ از لحاظ قانونی مشکلی ندارد؟ درآمدمان از داخل ایران خواهد بود؟

پاسخ : این کار صد در صد حلال است و هیچگونه مشکلی چه از لحاظ شرعی و چه از لحاظ قانونی ندارد. بله درآمد شما از داخل کشورمان ایران خواهد بود و هر زمانی که بخواهید به حسابتان واریز می شود. شما باید خیالتان از هر جهتی راحت باشد چون بنده یک سال تمام برروی این کار و نحوه انجام بهتر این کار که درآمد خیلی بیشتری بدهد کار کرده ام و مطمئن باشید من برای خودم و شما بهترین آموزش ها را تولید کرده ام.

 

4. شما میگید که با این روش میشه 30میلیون در ماه یا حتی در روز درآورد اونم با چند ساعت کار. خب اگه اینجوری باشه کل مردم میان سمت این کار و کسی سر کار نمیره! چجوریه جریان؟؟

پاسخ : بله اگر اگر اگر همه مردم این روش رو یاد بگیرن همشون میفهمند که تا حالا چه فرصتی رو از دست داده بودند و به همین کار می چسبند. ولی خب فقط تعداد اندکی از افرادی که این مطلب را مشاهده می کنند این آموزش را تهیه میکنند(به دلایل مختلف مثل نداشتن پول، شک، ترس و...) و اکثر افراد فکر می کنند این آموزش هم مانند بسیاری دیگر از آموزش ها الکی است و باعث ایجاد درآمد نمی شود. عده ای هم هستند که برای تهیه این آموزش انقدر امروز و فردا می کنند که آخر درگیر همان مشکلات قبلی زندگیشان می شوند و کلا یادشان می رود. بنابراین افراد زیادی به سمت این کار نمی روند و همچنان به سختی و با حقوقی اندک و با مشکلات قبلی زندگی در جاهای دیگر کار می کنند و پتانسیل کسب درآمدی این کار همچنان بالا و رویایی میماند. از هر 100 نفر حدودا 5 نفر این آموزش را تهیه می کنند و همین 5نفر به درآمدهای خوب و راحتی می رسند و ماشین های خوب سوار میشن و از کنار اون 95 نفر رد میشن و باز اون 95نفر دلشون میخواد جای اون 5نفر باشن. اما فقط دلشون میخواد و برای رسیدن به جایگاه اونا هیچ کاری نمیکنن. علتش هم اینه که عادت های ناپسندی دارن که اونارو از پیشرفت و ترقی تو زمینه های مختلف زندگی نگه میداره

این هم مدعا ی ما به روایت تصویر به درخواست یکی از عزیزان

5. چه کسانی میتوانند از این آموزش استفاده کنند و کسب درآمد کنند؟

پاسخ : فعالیت و کسب درآمد در این زمینه، هیچگونه محدودیتی برای هیچ شخصی ندارد. تمام افراد اعم از شاغل و بیکار، مرد و زن، پیر و جوان، کودک و نوجوان و با هر سطح سواد می توانند از این طریق کسب درآمد فوق العاده ای داشته باشند.این فعالیت اصلا به هیچ تخصصی نیاز ندارد و خیلی خیلی آسان است به طوری که همانگونه که گفتیم حتی یک کودک یا فرد کهنسال هم می تواند آن را انجام دهد.

 

6. برای کسب درآمد در این زمینه به سرمایه نیاز داریم؟

پاسخ : خیر حتی یک قرون سرمایه هم نیاز ندارید.

 

7. قیمت آموزش شما برای من گرونه. من از خودم حتی هزار تومن پول هم ندارم و حتی پول خرید آموزش رو هم قراره از دوستم قرض بگیرم. شما رو به خدا اگر این آموزش هم مثل بقیه آموزش های موجود در اینترنت کاربردی نیست و درآمدی نداره بهم بگید.

پاسخ : دوست عزیز اتفاقا این کار مختص کسانی مثل شماست که میگید از خودتون هزار تومن هم ندارید. من به شما قول میدهم که با این کار و انجام صحیح و کامل آموزش به راحتی به این درآمدی که گفته شده میتونید برسید. نگران قرض گرفتن از دوستتان هم نباشید چون قطعا در همان روز های اول این پول رو که چه عرض کنم، چندین برابرش رو هم به راحتی از طریق این کار درمیارید و قرضتون رو میدید. حتی من به بقیه دوستانی که برای خرید آموزش مشکل مالی دارند هم توصیه میکنم که از بقیه قرض بگیرید و آموزش را خریداری کنید چون مطمئنم که در همان روز های اول فعالیت قرضتون رو برمیگردونید. و من انقدر خدا نشناس نیستم که برای یک آموزش به درد نخور بگم برید پول قرض کنید! پس اصلا نگران نباشید.

در مورد قیمت آموزش هم باید خدمت شما عرض کنم که این قیمت به هیچ وجه گرون نیست. اگر می بینید که در اینترنت بسته هایی با قیمت ده پونزده تومن به عنوان آموزش کسب درآمد از اینترنت به فروش می رسند خب باید بدانید که در آن آموزش چیزی جز چرت و پرت وجود ندارد. چه کسی حاضر است روشی که دارای پتانسیل کسب درآمدی بسیار بالایی است را با قیمت 10 تومن به فروش برساند؟؟؟ پس باید در این زمینه هوشیار باشید. بنده این آموزش را به قیمت 150هزار در اختیار شما عزیزان قرار دادم. ولی بازهم به دلیل درخواست های مکرر شما دوستان مبنی بر ناتوانی در پرداخت این هزینه، 40% تخفیف قائل شدم و اکنون این آموزش بی نظیر فقط با قیمت 90هزارتومان قابل خریداری است. (البته همان 150هزار تومن هم در مقابل درآمدی که از این روش کسب می کنید هیــــــــــچی نیست! شما وقتی بتوانید با این آموزش تا 30میلیون تومان در یک ماه یا یک روز بدست آورید، دیگر 150هزارتومن برای شما هیچی هم به حساب نمیاد.) حالا دیگر مختارید! می توانید با این 90هزار تومان یک جفت کفش معمولی بخرید و خوشحال باشید که کفش دارید یا این که مبلغ ناچیز رو صرف خرید آموزشی بکنید که حاصل یک سال تحقیق و تجربه و چکیده ی مطالعه چندین ا کتاب آموزش درآمدزایی هست و با استفاده از درآمد حاصل از اون به راحتی می تونید این 60 هزار رو در عرض یک ساعت کسب کنید.

8. اگر این آموزش هم مثل بسیاری از آموزش های موجود در اینترنت تکراری بود چی؟

پاسخ : اگر لنگه این آموزش ها را در هر جا دیده بودید و دیدید که کپی هست، کافیه از طریق قسمت "تماس با ما" موجود در بالای صفحه سایت با ما ارتباط برقرار کنید تا در صورت اثبات، مبلغی که از شما به ما رسیده است را دو دستی به شما برگردانیم. خیال شما راحت باشد که پکیج ما انحصاری بوده و برای اولین بار در اینترنت ایران فقط از این سایت به فروش می رسد. شما یک آموزش بی نظیر رو می گیرید.

                                 

                                                         

                                                                                     

                                                                                     

**در انتهای این صفحه لطفا نظرات خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید**

 


دریافت فایل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
معرفی روش های اصلی کسب درآمد از اینترنت
ما اینجا جدیدترین سایت های کسب درآمد اینترنتی رو معرفی میکنیم
این سایت ها توسط خود ما تست شده اند و کاملا قانونی هستند
کسب درآمد اینترنتی مطمئن خرید و فروش اپارتمان تهران دهکده استارت 20
دانلود کتاب رازهای روانشناسی تاریک pdf ||| بهترین مدل تیشرت سیاه توسعه دهنده استارت فیلمزی قدرت گرفته از بیان یک آکادمی