گواهینامه

درآمد اینترنتی با کلیک | کسب و کار اینترنتی در منزل

آموزش کسب درآمد  ویژه

آموزش کسب درآمد ویژه

به نام خداوند جان و خرد laquo;در جهان یک راه است و آن راه راستی، غیر از آن بی راهی ست raquo; سلام دوست عزیز از شما خواهش میکنم که تا پایان این متون با ما همراه باشید و با دقت بخوانید. در این زمان و شرایطی که داریم همه در کوشش برای رسیدن به رفاه مالی و آرامش هستن،یکی میره ...

دریافت فایل
آموزش کسب درآمد  ویژه

آموزش کسب درآمد ویژه

به نام خداوند جان و خرد

«در جهان یک راه است و آن راه راستی، غیر از آن بی راهی ست»

 

سلام  دوست عزیز از شما خواهش میکنم که تا پایان این متون با ما همراه باشید و با دقت بخوانید.

 

در این زمان و شرایطی که داریم همه در کوشش برای رسیدن به رفاه مالی و آرامش هستن،یکی میره تمام عمرش را درس می خواند و یکی تمام زندگیش کار می کند تا به قسمتی از خواسته هایشان برسند

اما اونی که دائم درس می خواند بعد فارق التحصیل شدن بی کار است و اونی که همیشه زیر دست اینو اون کار می کرد تا آخر عمرش زیر دست باقی می ماند

از طرفی گرانی از طرفی بی پولی+قرض،وام،مریضی و...

یعنی کلا زندگی سخت شده

درک کردن اکثرا می توانند بکنند اما نه مثل فردی که اون شرایط را تجربه کرده باشه

من هم یکی مثل شما در ایران بودم و هستم و در این شرایط سخت و دشوار بودم ، فقیری را تجربه کردم، نه شب جمعه روز شنبه می شود ونه بیست و نهم سیم می شود

در شرایط سختی دست و پا زدم اما تسلیم هم نشدم

می خواهم قبل از توضیح دادن در مورد پکیج آموزشی(فایل آموزشی) یکم در مورد اتفاقات قبل از تهیه ی پکیج برات توضیح بدم.

من خیلی در اینترنت و فضای مجازی می گشتم به دنبال راهی که بشه ازش کسب درآمد کرد

چون خیلی ها که به عنوان ثروتمندترین ها یاد می شود از این اینترنت به رفاه رسیدن

از15,000تومان تا150,000هزار 

من فایل های آموزشی می خریدم که بلکه بتوانم پولی به دست بیاورم از آموزش های که می دادن ،اما بعد از خرید پکیج و دیدن آموزش ها می فهمیدم که کلا پول از دستم رفته و همش بزرگ نمایی و تبلیغات بوده.

دقیق یادمه که از ده ها پکیج که خریدم بهترینش و پر سود ترین پکیج این بود که قیمتش 18,000 تومان بود که پنج روش کسب درآمد را آموزش می داد که پر سود ترین این راه ها این بود که باید از اپلکیشنی شارژ می خریدم مثلا 2,500 [شارژ دو هزاری] اما اون اپلکیشن 2,400 تومان به من می داد و از فروش هر شارژ 100 تک تومنی سود می کردم!!!!!

این پکیج پر سود ترین در میان پکیج هایی بود که خریدم ،3هزار تومان در ماه،یعنی به تمام معنی کلمه ی مزخرف مزخرف بودن.

قابل ذکر است که در میان پکیج ها ، راه های کسب درآمد دلاری زیادی وجود داشت اما به دلایلی مانند ، تسلط به انگلیسی،تخصص در اون زمینه ، نیاز به سرمایه اولیه زیاد،کسب درآمد فقط خارج از ایران و.... مشکلاتی بود که داشتن.

 

بعد از اون ما جرا یکی از دوستانم بهم زنگ زد گفت:بیا فلان جا کارت دارم منم رفتم ، گفت تو این همه به دنبال کسب درآمد می گردی و نتیجه نگرفتی بیا من روشی پیدا کردم که زندگیت رو متحول می کنه ، من خودم تست کردم و الان روزانه بالای 900 هزار تومان کسب درآمد دارم 

من که زیاد باور نمی کردم گفت بیا موجودی کارتم راببین،گفتم باشه خواستیم بریم پست بانک که موجودی بگیره، پاشدیم و من به طرف پست بانک رفتم که دوستم گفت کجا؟ گفتم خوب پست بانک اون طرفه ،  خندیدو گفت بیا با ماشین بریم 

گفتم این ماشین کیه؟ در جواب گفت من می گم به رفاه مالی رسیدم با این روش اما تو باور نمی کنی،واقعا شگفت زده بودم 

رفتیم موجودی گرفتیم 18,000,000میلیون تومان موجودی داشت ، همونی که قبلا کارتش 10 هزار تومان موجودی نداشت ،و در طی مدتی به من هم یاد داد.

دوستان من هم بعد از اون مدت و اجرا کردن آموزش هایی که بهم داد واقعا به رفاه مالی رسیدم و زندگیم به کلی متحول شده

و اومدم این آموزش ها را با تجربیاتی که من و دوستم داشتیم و همچنین راه حل هایی برای بیشتر شدن این درآمد ،را به یک پکیج تبدیل کردم و در دسترس همگان قرار دادم ، تا اینکه همه به رفاه مالی برسن و اون شرایط سختی که من تجربه می کردم را دیگران تجربه نکنن 

«هر چیزی زکاتی دارد،و زکات علم یاد دادن آن است»

دوستان واقعا هر چیزی که دیدید و شنیدید را رها کنید ، فقط این روش هارو انجام بدید و به استقلال مالی برسید.

بدونه نیاز به سرمایه اولیه

بدونه تخصص

درآمد زا در تمام کشورها

بدونه محدودیت 

کاملا قانونی وحلال است

من اول خودم تست کردم ، نتیجه گرفتم و بعد به شما آموزش می دهم،و افرادی که تا الان این پکیج را خریدن و عمل کردن راضی بودن و به رفاه مالی رسیدن

توضیحات کامل پکیج:

بدونه نیاز به سرمایه اولیه

بدونه تخصص

فعالیت لازم برای کسب درآمد در روز 1الی2 ساعت

درآمد روزانه:بستگی به فعالیت شما داره،هرچه فعالیت شما بیشتر باشه درآمد شما بیشتر خواهد بود میانگین درآمد کسب شده ی افرادی که این پکیج را تهیه کردن ، بین 100,000هزار تومان الی900,000هزار تومان در روز بوده ولی بیشتر هم می توان کسب کرد

کاملا قانونی وحلال است

درآمد زا در تمام کشورها

قابل استفاده برای تمام رده های سنی (همچنین مونث و مذکر)

بدونه محدودیت زمانی

قابل برداشت پول در همان لحظه

100%گارانتی و در صورت کسب درآمد نکردن کامل مبلغ را عودت می دیم به کارتتون به شرطی که طبق آموزش جلو رفته باشید

100% پشتیبانی پس از فروش

ساده و آسان

آموزش گام به گام

قابل استفاده روی آیفون اندروید ویندوز iosو...

از طریق تلگرام پایه به پای راهنمایی و پشتیبانی می شوید

از شما دست بر نمی دارم تا اینکه به رفاه مالی برسید فقط به شرط اینکه خودتان بخواهید و اراده کنید.

ومدرک محکم و قوی برای اثبات حرف های من این اسکرین شات را گرفتم که در زیر قرار دادم که در آمد خودم را نشان می دهد. برای اینکه بهتر دیده بشه گوشی تان را بچرخانید

اگر سوالی داشتید می توانید در قسمت پایین در کادر دیدگاه(نظرات)سوالات خودتان را بپرسید و در همان جا جواب داده می شود

زمان پاسخگویی تاحد اکثر 24 ساعت

توجه: در این فروشگاه نمی توانیم  ویدیو قرار بدیم بلکه فقط عکس و برای اعتماد شما من از چندتا پی وی کاربرانی که پکیج را تهیه و انجام دادن اسکرین شات گرفتم و در زیر می توانید مشاهده کنید

 

G


دریافت فایل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
معرفی روش های اصلی کسب درآمد از اینترنت
ما اینجا جدیدترین سایت های کسب درآمد اینترنتی رو معرفی میکنیم
این سایت ها توسط خود ما تست شده اند و کاملا قانونی هستند
کسب درآمد اینترنتی مطمئن خرید و فروش اپارتمان تهران دهکده استارت 20
دانلود کتاب رازهای روانشناسی تاریک pdf ||| بهترین مدل تیشرت سیاه توسعه دهنده استارت فیلمزی قدرت گرفته از بیان یک آکادمی