گواهینامه

دانلود رایگان کتاب راهنمایی‌های مامور سابق اف.بی.آی در خصوص زبان بدن

معرفی کتاب راهنمایی‌های مامور سابق اف.بی.آی در خصوص زبان بدن

«خدا در جزئیات است.» این یک نقل قول معروف است که احتمالاً آن را پیش‌تر شنیده‌اید. کتاب راهنمایی‌های مامور سابق اف.بی.آی در خصوص زبان بدن را جو ناوارو، افسر سابق پلیس آمریکا، درباره‌ی ارتباطات غیرکلامی و اهمیت جزئیات در تحلیل رفتار و حالات بدن نوشته است.

درباره‌ی کتاب راهنمایی‌های مأمور سابق اف.بی.آی در خصوص زبان بدن

جو ناوارو (Joe Navarro) به‌مدت 25 سال در اداره‌ی پلیس فدرال آمریکا یا همان FBI مشغول به‌کار بوده است. تجربه‌های متعدد او در رویارویی با متهمان و مجرمان جرایم گوناگون، باعث شد تا ایده‌ی نگارش این کتاب به ذهن او برسد. او پس از بازنشستگی از FBI به سراغ نویسندگی رفت و تابه‌حال 13 کتاب در زمینه‌ی ارتباطات غیرکلامی نوشته است که از بین آن‌ها کتاب راهنمایی‌های مامور سابق اِف.بی.آی در خصوص زبان بدن (What Every Body is Saying) از همه فروش بیشتری داشته و به 27 زبان در کشورهای مختلف ترجمه و منتشر شده است.

ناوارو می‌گوید داستان برایش از جایی شروع شد که در هشت‌سالگی به شهری دیگر مهاجرت کرد و این اتفاقْ چالشی جدی برای او در ارتباط با همکلاسی‌هایش رقم زد. او به زبان انگلیسی مسلط نبود و همین باعث شد تا برای برقراری ارتباط با دیگران روشی دیگر پیش بگیرد: زبان غیرکلامی.

زبان غیرکلامی همان‌طور که از نامش پیداست یعنی برقراری ارتباط از طریقی جز با ادای کلمات. هر آنچه حین برقراری ارتباط با دیگران در چهره، حالت صورت و وضعیت بدنمان از خود نشان می‌دهیم، یعنی خواسته یا ناخواسته چیزی را به دیگری می‌فهمانیم و به زبانی غیرکلامی حرف می‌زنیم! جزئیاتی مثل رنگ صورت، طرز قرار دادن دست‌ها در کنار بدن، حرکت ابروها و حتی ریز و درشت شدن مردمک چشم، همه مثال‌هایی از این روش ارتباطی هستند. جزئیاتی که پس از خواندن این کتاب، بیشتر از قبل توجه شما را جلب خواهند کرد.

در کتاب راهنمایی‌های مأمور سابق اِف.بی.آی در خصوص زبان بدن نویسنده می‌کوشد تا از طریق بازگو کردن تجربیات خود در زمینه‌ی جرم‌شناسی، دقت شما را روی رفتارها و تعاملات انسانی‌تان بیشتر و عمیق‌تر کند. او با ذکر مثال‌های متعددی در سرتاسر کتاب، تحلیل قابل‌توجهی از وضعیت ذهنی و روانی فرد ارائه می‌دهد. آنچه ناوارو در این کتاب نوشته است، پس از 15 سال و از خلال پیشرفت‌های بزرگی که در زمینه‌ی مغز و اعصاب حاصل شد، مورد تأیید دانشمندان قرار گرفت. دقت نظر و قدرت تحلیل ناوارو دو عاملی بود که او را از زمانه‌ی خودش فراتر برد.

در نکوداشت کتاب راهنمایی‌های مأمور سابق اف.بی.آی در خصوص زبان بدن

- یک اثر استادانه درمورد زبان بدن غیرکلامی که یک ناظر استثنایی و خبره آن را نوشته است. کار جو ناوارو در زمینه‌ی اجرای قانون در بالاترین سطوح FBI آزمایش شده و امتحان خود را پس داده است. (David Givens، نویسنده‌)

کتاب راهنمایی‌های مامور سابق اف.بی.آی در خصوص زبان بدن مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر پیشنهاد خوبی است برای کسانی که در تعاملات انسانی، جزئیات برایشان اهمیت دارد. همچنین، کسانی که می‌خواهند از ورای کلمات، به اطلاعات بیشتری درباره‌ی طرف مقابلشان دست پیدا کنند، کتاب راهنمایی‌های مامور سابق اِف.بی.آی در خصوص زبان بدن را مفید می‌یابند.

با جو ناوارو بیشتر آشنا شویم

جو ناوارو در سال 1953 در جمهوری کوبا متولد شد. او نویسنده، مدرّس و پیش از همه‌ی این‌ها افسر سابق FBI در آمریکاست و از اعضای هیئت علمی دانشگاه سنت‌لئو در فلوریدا به شمار می‌رود و چندین بار در دانشگاه‌های مهمی از جمله هاروارد به سخنرانی پرداخته است. ناوارو از سال 2003 در کنار نویسندگی، در سمت مشاور وزارت امور خارجه‌ی آمریکا نیز فعالیت دارد.

در سال 2005 ناوارو پس از یک ملاقات تصادفی با آنی دوک، نویسنده‌ی کتاب تفکر نامطمئن، در مسابقات جهانی آکادمی پوکر حضور پیدا کرد و به بازیکنان درباره‌ی دروغ‌سنجی در زبان بدن مطالبی آموزش داد.

در بخشی از کتاب راهنمایی‌های مأمور سابق اف.بی.آی در خصوص زبان بدن می‌خوانیم

بیشتر افراد در زمان خواندن زبان بدن حواس خود را روی بخش بالایی بدن فرد مورد نظر (یعنی صورت) متمرکز می‌کنند و پس از توجه به نقاط بالا کم‌کم به سمت پایین تنه می‌روند، هرچند صورت بخشی از بدن است که اغلب اوقات به منظور بلوف زدن و پنهان کردن احساسات واقعی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

روش من دقیقاً برعکس است. من، باتوجه به اینکه هزاران مصاحبه در اِف. بی. آی به عهده داشته‌ام، یادگرفته‌ام‌ که ابتدا روی پاهای مظنون تمرکز کنم و کم‌کم مشاهداتم را به بخش‌های فوقانی بدن ببرم و در نهایت به صورت فرد نگاه ‌کنم. اگر از منظر صداقت به قضیه نگاه کنیم همچنان که از پاها به سمت بالا می‌رویم میزان صداقت فرد کاهش پیدا می‌یابد.

متأسفانه منابع اجرای قانون که در طول شصت سال گذشته، حتی بعضی از آثاری جدید که در عصر معاصر نوشته شده‌اند، تأکید می‌کنند که در زمان انجام مصاحبه یا در زمان خواندن زبان بدن افراد روی صورت افراد تمرکز شود. چیزی که درست خواندن زبان بدن افراد را مشکل می‌کند این است که بیشتر مصاحبه‌کنندگان به فرد مصاحبه‌شونده اجازه می‌دهند که پاهایش را زیر میز مخفی کند و به این ترتیب مسأله را پیچیده‌تر کند.

اگر کمی به این موضوع فکر کنید متوجه می‌شوید که دلیل خوبی برای ماهیت فریبکارانۀ حالات صورت وجود دارد. ما با صورت‌هایمان دروغ می‌گوییم، زیرا این کاری است که از زمان کودکی آموزش دیده‌ایم. وقتی که صادقانه به غذایی که جلویمان می‌گذاشتند و از آن خوشمان نمی‌آمد واکنش نشان می‌دادیم، والدینمان غر می‌زدند و می‌گفتند: «این قیافه رو به خودت نگیر.» یادمان می‌دادند که: «وقتی پسرعموها و دخترعموهات میان اینجا حداقل خودت رو خوشحال نشون بده.» و شما لبخند اجباری را یاد گرفتید.

درواقع، والدین و جامعه به ما می‌گویند که به خاطر حفظ هماهنگی اجتماعی با صورت‌هایمان چیزی را مخفی کنیم، فریب بدهیم و دروغ بگوییم. بنابراین جای تعجب ندارد که بیشتر ما در انجام این کار ماهریم. به حدی مهارت داریم که وقتی در یک جمع خانوادگی قرار می‌گیریم ممکن است چهره‌مان ‌طوری باشد که انگار عاشق فامیل‌های همسرمان هستیم درحالی که در واقعیت برای زودتر رفتنشان خیال‌بافی می‌کنیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: مهارت پیدا کردن در رمز و رازهای ارتباط غیرکلامی
فصل دوم: بهره بردن از میراث لیمبیک
فصل سوم: پیشرفت کردن در زمینه تشخیص زبان بدن
فصل چهارم: توصیه‌هایی درمورد بالاتنه
فصل پنجم: دانش در دسترس
فصل ششم: مسلط شدن بر رفتارهای غیرکلامی دست‌ها و انگشت‌ها
فصل هفتم: بوم ذهن
فصل هشتم: شناسایی فریب
فصل نهم: ملاحظات پایانیش

https://fa-file.ir/category/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
معرفی روش های اصلی کسب درآمد از اینترنت
ما اینجا جدیدترین سایت های کسب درآمد اینترنتی رو معرفی میکنیم
این سایت ها توسط خود ما تست شده اند و کاملا قانونی هستند
کسب درآمد اینترنتی مطمئن خرید و فروش اپارتمان تهران دهکده استارت 20
دانلود کتاب رازهای روانشناسی تاریک pdf ||| بهترین مدل تیشرت سیاه توسعه دهنده استارت فیلمزی قدرت گرفته از بیان یک آکادمی